پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

نتانیاهو به کبوتر صلح زهر می دهد+کارتون

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 304730
یک روزنامه آلمانی، با چاپ کاریکاتوری از نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وی را با شیشه‌ای از زهر که معرف شهرک‌سازی‌هاست در کنار کبوتری که شاخه زیتون به دهان دارد، به تصویر کشید.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه یدیعوت آحارونوت، روزنامه آلمانی "اشتوتگارت سایتونگ" در این کاریکاتور، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در حالی که کبوتر صلح خاورمیانه را مسموم می‌کند، به تصویر کشیده است.

دراین تصویر، نتانیاهو در حال ریختن زهر از شیشه‌ای که بر روی آن برچسب "شهرک‌سازی" نوشته شده، بر تکه نان صلح نمایش داده شده است.

در این تصویر، همچنین کبوتری در کنار نتانیاهو قرار دارد که یک شاخه زیتون (نماد صلح) به دهان گرفته است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000304/nf00304730-1.jpg

رژیم صهیونیستی، پس از انتشار این کاریکاتور، بلافاصله نامه‌ای را به سر دبیر این روزنامه آلمانی، ارسال و مراتب اعتراض خود را اعلام کرد.

اوایل ماه ژوئیه سال جاری میلادی، یک روزنامه چاپ مونیخ، در اقدامی مشابه، کاریکاتوری را چاپ کرد که در آن ارتش آلمان به خاطر کمک به اسرائیل مورد انتقاد قرار گرفته بود.

پیتر بنیارت، یکی از چهره‌های لیبرال اسرائیلی و از منتقدان شهرک سازی‌های صهیونیستی در این‌باره گفت: اسرائیل برای چندین دهه، از آلمان تسلیحات دریافت کرده و گاهی نیز این دادن تسلیحات از سوی برلین به طور مجانی انجام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *