جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
در حال تلاش برای برگزاری سریع‌تر انتخابات کمیته ملی المپیک هستیم

علی‌آبادی: با عباسی کنار آمدیم

وزیر جدید نباید اختیارت کمیته ملی را نادیده بگیرد
دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 302623
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه وزیر ورزش دولت جدید نباید اختیارات کمیته را نادیده بگیرد، گفت: برقراری ارتباط نزدیک با هیئت دولت و حمایت از ورزشکاران و فدراسیون‌های از موارد مهمی است که وزیر ورزش باید داشته باشد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد علی‌آبادی در حاشیه همایش تجلیل از ورزشکارانی که مقابل رژیم اشغالگر قدس حضور نیافته بودند، اظهار داشت: این کار، اقدام ارزشمند و فرهنگی است که هر ساله برگزار می‌شود. رویکرد زیبا و پسندیده‌ای است که با دعوت از ورزشکارانی که مقابل رژیم صهیونیستی بازی نکردند از آنها تقدیر می‌شود.

وی در خصوص آخرین شرایط اساسنامه کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: اساسنامه کمیته ملی المپیک تایید شده و تنها دو مورد باقی مانده است. اصلاح اساسنامه فدراسیون‌ها و بازگشت روسای برکنار شده دو موردی که باید صورت بگیرد. ما در حال تلاش و رایزنی برای برگزاری هرچه سریع‌تر انتخابات کمیته ملی المپیک هستیم.

«به نظر شما وزیر آینده ورزش باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟» رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش گفت: ابتدا باید مشخص شود که وزارت ورزش چه مسئولیت‌هایی دارد تا بر اساس آن فرد مناسب را انتخاب کنیم.

وی با بیان برقراری ارتباط نزدیک با هیئت دولت و حمایت از ورزشکاران و فدراسیون‌های از موارد مهمی است که وزیر ورزش باید داشته باشد، ادامه داد: کسی که می‌آید باید اهل سازماندهی کردن سیستم و مدیریت عالی باشد و آشنایی خوبی با مسائل حقوقی داشته باشد.

علی آبادی در پاسخ به این پرسش که وزیر ورزش باید به چه مسائلی در مورد کمیته ملی المپیک توجه داشته باشد؟ گفت: وزیر ورزش باید امور را به مردم واگذار کند و به بحث نظارتی بپردازد. وزیر باید سیستم ارزشیابی را در بخش‌های مختلف سازمان دهد ضمن اینکه او باید با کمیته ملی المپیک ارتباطات نزدیک و صمیمانه داشته و اختیارات این ارگان را نادیده نگیرد.

علی‌آبادی در خصوص عملکرد محمد عباسی در این دوسال و نیم خاطرنشان کرد: عباسی در دوره بدی به ورزش آمد که منابع مالی محدود بود اما به خاطر اخلاقی که وی داشت روابط نسبتا بدی نداشتیم و توانستیم با هم کنار بیاییم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *