شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

واکنش رحیمی به دستگیری مدیر ایستک

شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۲۱
کد مطلب: 302041
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: صاحب کارخانه ایستک با جمع کردن سرمایه‌ای اقدام به سرمایه‌گذاری کرده اما نزاع دو دستگاه مخالف موجب زندانی شدن صاحب این کارخانه شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدرضا رحیمی در مراسم افتتاح مرکز جراحی قلب سنندج اظهار کرد: بر اساس آمار و ارقام کشوری استان کردستان جزو استان‌های محروم نیست اما نیازمندی‌هایی دارد که باید برای جبران آن تلاش کرد.
 
وی افزود: محرومیت در کردستان زدوده شده اما بخش صنعت باید تقویت شود و اگر قول‌های داده شده عملی شود این مهم تحقق خواهد یافت.
 
رحیمی در ادامه از کارخانه ایستک کردستان به عنوان یک مولد موفق نام برد و گفت: این که صاحب آن را با برچسبی به زندان انداخته‌اند کار درستی نیست.
 
وی تصریح کرد: مالک این کارخانه به عنوان یک سرمایه گذار نخبه، سرمایه‌ای را جمع کرده است و اقدام به سرمایه‌گذاری کرده که اکنون نزاع دو دستگاه موجب شده است او به زندان بیفتد.
 
رحیمی گفت: آنها از این سرمایه‌گذار می‌پرسند که چه ارتباطی با رحیمی دارید که اگر من جای او بودم می‌گفتم شبانه‌روز با رحیمی در ارتباط هستم.
 
وی تصریح کرد: اگر این سرمایه‌گذار در کشورهای خارجی اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کرد اکنون کسی به او کار نداشت و در زندان نبود.
 
رحیمی خطاب به آن دستگاه که بانی زندانی شدن این فرد بود گفت: شماها که مسئولیتی ندارد اگر آن شخص پرونده‌ای دارد باید به دستگاه قضایی ارجاع داده شود.
 
معاون اول رئیس‌ جمهور در ادامه از نماینده ولی فقیه، استاندار و نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی خواست این موضوع را پیگیری نمایند.
 
وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: دفاع از منافع مردم در آن است که سینه‌ها سپر شود نه اینکه یک سری حرف‌های بی‌اساس بزنید.
 
وی در پایان گفت: نمایندگان مجلس باید راجع به کسانی که موجب فرار سرمایه‌گذاران از کردستان می‌شود صحبت کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *