شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

خط و نشان مورینیو برای لمپارد

پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 301808
آقای خاص به هافبک ۳۵ ساله تیمش هشدار داد که مانند گذشته در ترکیب تیم چلسی جایگاه ثابتی نخواهد داشت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در دوره‌ای که ژوزه مورینیو بین سال‌های 2004 تا 2007 سرمربی چلسی بود بازیکنانی همچون فرانک لمپارد و جان تری از مهره‌های کلیدی این مربی پرتغالی بودند و جایگاه خاص خود را در ترکیب تیم چلسی داشتند اما آقای خاص با بازگشتش به این تیم به لمپارد هشدار داده که جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم نخواهد داشت.
 
لمپارد 35 ساله فصل گذشته زیر نظر رافائل بنیتس به طور ثابت بازی نمی‌کرد و با حضور مجدد  آقای خاص امید داشت تا در ترکیب اصلی تیم چلسی قرار بگیرد.
 
مورینیو در این خصوص گفت: در حال حاضر ما مسابقاتی که انجام داده‌ایم را آنالیز می‌کنیم و انتخاب‌هایی هم کرده‌ایم. به توانایی‌های فرانک اعتقاد دارم و می‌دانم که او همان بازیکن سابق است با این تفاوت که حالا باید همانند یک فرد 35 ساله بازی به بازی ریکاوری کند نه یک جوان 25 ساله!
 
وی افزود: حالا ما بازی‌ها و نتایج به دست آمده را هفته به هفته آنالیز می‌کنیم تا تصمیماتی را بگیریم. پیش از این ما آنالیز نمی‌کردیم، پیش از این فرانک در هر مسابقه بازی می‌کرد ولی حالا شرایط فرق کرده است.
 
با وجود اینکه فرانک لمپارد در فصل گذشته بیشتر به عنوان بازیکن جانشین در میدان حاضر می‌شد ولی موفق شد 17 گل برای آبی‌پوشان لندنی به ثمر برساند تا باشگاه چلسی برای تمدید قرارداد با وی پیشقدم شود.
 
حالا با ورود مارکو فن‌کینگل هلندی از تیم فوتبال ویتس آرنهم هلند به چلسی که اتفاقا در پست لمپارد بازی می‌کند فرانک رقابت دشواری برای بازی در این پست با این بازیکن 20 ساله خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *