يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

عضو جدا شده منافقین از ترور صیاد می گوید

يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۴۱
کد مطلب: 300663
رجوی بخاطر تشریح عملیات مرصاد توسط شهید صیاد در تلویزیون کینه شدید از وی گرفته بود و سه نفر را مامور ترور فرمانده ستاد مشترک ارتش ایران کرد.
به گزارش جهان به نقل از رویداد، یکی از اعضای جدا شده منافقین که هم اکنون در فرانسه به سر می برد در گفت و گو با خبرنگار اول نیوز نکات حائز اهمیتی را در خصوص تیم ترور شهید صیاد شیرازی مطرح کرد، مشروح سخنان وی در زیر می آید:

رجوی پس از عملیات مرصاد قبول نمی کرد که شکست خورده و عنوان میکرد که ما به لحاظ ایدئولوژیک کم داشتیم و شکست را به گردن اعضای فرقه منافقین می انداخت و عنوان میکرد چون شما انقلاب ایدئولوژیک نکردید شکست خوردیم و نهایتاً با افتخار کشتار 55 هزار ایرانی در طول جنگ را مطرح می کرد.

رجوی بخاطر تشریح عملیات مرصاد توسط شهید صیاد در تلویزیون کینه شدید از وی گرفته بود و سه نفر را مامور ترور فرمانده ستاد مشترک ارتش ایران کرد.

یکی از اعضای تیم ترور، در اردوگاه جلولا در عراق بود، وی که عبدالرضا یا عبدالحسین نام داشت، اهل زنجان با قدی حدوداً180 و موهای به اصطلاح وزوزی بود که هم اکنون در اردوگاه آمریکایی لیبرتی به سر می برد.

فرد دیگر از این گروه شوهر مرجان ملک بود که وقتی به ایران برای عملیات می آید(مرجان ملک) دستگیر میشود، این فرد گمان میکرد همسرش هنگام دستگیری از قرص سیانور استفاده کرده و کشته شده؛ اما در ایامی ایران صدای برخی اعضای فرقه را از رادیو پخش میکرد که از قضا این فرد صدای مرجان ملک را در یکی از برنامه ها متوجه می شود و پس از آن به قصد دیدار وی سعی به فرار از پادگان اشرف می کند که خود منافقین از پشت به وی شلیک میکنند و بعداً رجوی عنوان کرد وی را با نام شهید در اردوگاه تشییع کنید.
مرجان ملک هم اکنون با یکی از جدا شده ها ازدواج کرده است.

گفتنی است وی از هویت سومین نفر از اعضای تیم ترور شهید صیاد ابراز بی اطلاعی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *