دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۳
۲

واکنش وزير اطلاعات به كشف تجهيزات شنود در دفتر مطهري

جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 300352
وزیر اطلاعات کشف ابزار شنود در دفتر علی مطهری(نماینده تهران) را ماجرایی مهم و از جنبه‌های مختلف سؤال‌برانگیز دانست.
واکنش وزير اطلاعات به كشف تجهيزات شنود در دفتر مطهري
به گزارش جهان،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین "حیدر مصلحی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره ادعای کشف ابزار شنود در دفتر علی مطهری (نماینده تهران) اظهار داشت: این ماجرایی مهم و از جنبه‌های مختلف سؤال‌برانگیز است و به همین جهت از همان ابتدا باید در مسیر خاص خودش مطرح و پیگیری می‌شد.

وزیر اطلاعات در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا وزارت اطلاعات موضوع را پیگیری کرده است، گفت: قطعاً و از همان روز پنجشنبه هفته گذشته، بلافاصله پس از دریافت نامه علی مطهری، جلساتی توسط واحد ذی‌ربط وزارت با ایشان برگزار شد، از محل کار ایشان بازدید به عمل آمد و بنده نیز دستورهای لازم برای پیگیری موضوع را به همکاران داده‌ام و آن‌ها نیز در حال پیگیری آن هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یعنی واقعا در دستگاه عریض و طویل وزارت اطلاعات یک مدیر رسانه ای پیدا نمی شود که به آقای وزیر تذکر بدهد اظهارنظر وی در این مورد ساده و بی اهمیت که با شکایت مطهری در نیروی انتظامی پایان یافته خوراک دهی به بدخواهان وزارت محسوب می شود؟ چرا موضوعی که خبر یک هفته پیش بود مجددا با یک مصاحبه غیر لازم تیتر یک هفته جدید کردند؟
علی اکبر
آقای مطهری جان سرکار گذاشتنت میخوان زیر پات پوست خر خبزه بندازن باسر بیفتی تودامن ضد انقلاب