پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
انتقاد تند نماینده تام‌الاختیار دایی علیه کامبوزیا؛

کامبوزیاناراحت‌است‌چون‌دایی‌حاضربه‌دیدارنشد

او تا بخواهد در باشگاه را یاد بگیرد یک‌ماه طول می‌کشد
چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 296789
نماینده تام‌الاختیار دایی جواب رئیس فدراسیون شطرنج را داد.
به گزارش جهان، بهمن دهقان در گفت‌وگو با فارس در خصوص اظهارات محمد جعفرکامبوزیا اظهار داشت: برخی‌ها حرف خوب می‌زنند و بعضی‌ها خوب حرف می‌زنند. متاسفانه این آقا نه بلد است خوب حرف بزند و نه بلد است حرف بزند.

وی افزود: البته ایشان کاملا درست گفتند. شان دایی خیلی بالاتر از این آقا است که به اصطلاح باید او را به اسم مدیر ناکام اعلام کنیم. من در تعجبم که این آقا چرا در کنار وزیر همیشه شهامت صحبت کردن پیدا می‌کند. باید رابطه این موضوع را متوجه شد که دلیلش چیست.

دهقان ادامه داد: دوستان در مورد سطح مدیریت بالا صحبت می‌کنند. آیا این عزیزان نباید الفبای مدیریت را بلد‌ باشند؟ اولین نکته یک مدیریت خوب در هیئت مدیره این است که حرفها را جمع‌آوری و به صورت مستند و مستدل در هیئت مدیره بزنید نه در رسانه‌ها و در این شرایط حساس و وضعیتی که از سال قبل در پرسپولیس بوده جهت تخریب دیگران هر روز حرف های بی‌پایه و اساسی بزنید.

وی یادآور شد: قطعا در شان آقای دایی نیست که جواب ایشان را بدهد اما ایشان با یک مصاحبه خیال کرد همه حرف هایش درست است و به خاطر همین هیچ کس حرفی نمی‌زند و فقط دایی از حق خود چون این آقا اسمش را آورده بود دفاع کرد. اما من می‌خواهم امروز همه چیز را درباره مشکل این آقا با دایی بشکافم و دلیل ناراحتی‌اش را برای رسانه‌ها و مردم خوب فوتبال دوست و مخصوصا پرسپولیس بگویم.

نماینده تام الاختیار دایی یادآور شد: دقیقا ناراحتی این آقا را می‌دانم چیست. وقتی همراه رویانیان و دایی از مسکو پروازمان به تهران رسید و بنا بر دلایلی رویانیان از قسمت ویژه فرودگاه را ترک کرد من و آقای دایی برای ورود به کشور در حال نشان دادن پاسپورت‌هایمان بودیم که یکی از دوستان من و آقای کامبوزیا زنگ زد. این آقا گفت وقت ملاقاتی را تنظیم کنیم تا رئیس فدراسیون شطرنج دایی را ببیند. همانجا بود که علی دایی جواب منفی خود را اعلام کرد و گفت من با ایشان ملاقات نمی‌کنم. حالا می‌دانم که چرا آقای دایی آن تصمیم را گرفت و حالا چرا این آقا اینطوری می‌خواهد به پرسپولیس ضربه بزند. دلیلش کاملا مشخص است چون در هدف خود ناکام بوده است.

وی افزود: دوستانی که می گویند ما مدیریت بلد هستیم چرا توضیح نمی‌دهند از موقعی که آمده‌اند تا الان چقدر بار منفی به پرسپولیس که در حساس‌ترین شرایط قرار دارد انتقال دادند. متاسفانه این عزیزان صادقانه حرف های خود را نمی‌زنند ایشان ۸ الی ۱۰ روز است که عضو هیئت مدیره شده البته ما که حکمی ندیدیم و فقط در رسانه‌ها اسم ایشان را دیدیم اما همه چیز را تحلیل و درباره همه صحبت می‌کند. ایشان تا بیاید و در ورود و خروج استادیوم آزادی و باشگاه پرسپولیس را یاد بگیرد یک ماه طول کشیده چه بسا که بخواهد در این یک ماه به کارهای مدیریتی پرسپولیس بپردازد.

دهقان تصریح کرد: ما امسال پس از مدت ها برای اولین بار است که خوب یارگیری کردیم و به اردو رفتیم تا با آرامش وارد لیگ شویم اما متاسفانه این آقا در حال به هم زدن همه چیز است و ما از ایشان می‌خواهیم هدف خود را بگوید و با مردم روراست باشد. دست از سر پرسپولیس و علی دایی که فقط به خاطر این هواداران به پرسپولیس آمد بردارد که شاید مسائل دیگری اتفاق بیفتد. البته در پایان نیز باید به قول لسان‌الغیب این موضوع را هم بگویم. ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *