پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

گزینه احتمالی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس

دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 294698
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید که با رئیس فدراسیون شطرنج برای حضور در این باشگاه صحبت کرده است.
به گزارش جهان، فداحسین مالکی در گفت‌وگو با تسنیم درباره تغییر و تحول در باشگاه پرسپولیس و کنار گذاشتن محمد رویانیان از پست مدیرعاملی این باشگاه اظهار داشت: با توجه به مامور به خدمت بودن رویانیان و مسائل دیگر این اتفاقات قرار است در روزهای آینده رخ دهد اما بنا نیست رویانیان از پرسپولیس جدا شود.
 
وی افزود: رویانیان علاوه بر مدیرعامل پرسپولیس، عضو هیات مدیره باشگاه است و وی در هیات مدیره پرسپولیس باقی می‌ماند. صحبت‌های اولیه در این زمینه انجام شده و اگر اعضای هیات مدیره فردا حضور داشته باشند در جلسه‌ای به این مسئله می‌پردازیم و اگر بنا به دلایلی اعضای هیات مدیره حضور نداشته باشند تا پایان این هفته  جلسه را برگزار خواهیم کرد.
 
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره علت کنار گذاشتن رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس، گفت: هیچ دلیلی خاصی ندارد همانطور که گفتم بحث مامور به خدمت بودن وی و مسائلی که وجود داشت باعث این تغییرات شد.
 
مالکی در خصوص اینکه گفته می شود وزارت ورزش از عملکرد رویانیان ناراضی است، عنوان کرد: رویانیان جلسه‌ای با عباسی وزیر ورزش و جوانان داشت و اینکه در این جلسه چه صحبت‌هایی ردوبدل شد خبر ندارم اما بعید می‌دانم وزارت از عملکرد رویانیان ناراحت باشد.
 
 رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: رویانیان با عباسی صحبت کرده که عضو هیات مدیره بماند ولی پست مدیرعاملی به شخص دیگری بدهند.
 
وی در مورد اینکه گفته می‌شود محمدجعفر کامبوزیا رئیس فدراسیون شطرنج گزینه احتمالی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است عنوان کرد: به احتمال قوی حضور کامبوزیا به عنوان مدیرعامل پرسپولیس صحت دارد. از این جهت به احتمال قوی می‌گویم که با وی صحبت کردم؛ کامبوزیا از مدیران باسابقه ورزش ما و نایب رئیس‌ فدراسیون جهانی شطرنج است.
 
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا رویانیان از این جابجایی ناراحت نیست به تسنیم گفت: رویانیان از این مسئله ناراحت نبود و اتفاقا تفکر کلان‌نگری به باشگاه داشت. این جابجایی‌ها در ورزش طبیعی است و اتفاقا نظر خودش بود که عضو هیات مدیره بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *