چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۶
۲

جزئیات دیدار عارف با روحانی/ استقبال از پیشنهاد عارف

شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 294287
معاون اول دولت اصلاحات در دیدار با روحانی با تاکید بر همکاری با دولت یازدهم گفت: فضای خوبی را که در کشور به وجود آمده پاس بداریم و همه باید تلاش کنیم دولت یازدهم موفق شود تا بتواند مشکلات را کم کند.
جزئیات دیدار عارف با روحانی/ استقبال از پیشنهاد عارف
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدرضا عارف یکی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از ادامه رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری کرده بود، امروز شنبه در دیدار با رئیس جمهور منتخب درباره وضعیت کشور و شکل دولت جدید بحث و تبادل نظر کرد.

محمدرضا عارف در تشریح دیدارش با رئیس جمهور منتخب به رفاقت ۴۰ ساله‌اش با دکتر روحانی اشاره کرد و گفت:جلسه امروز جلسه دوستانه‌ای بود و نقطه نظراتم را درباره دولت مطرح کردم و اعلام آمادگی شد در هر زمینه ای که دکتر روحانی تشخیص بدهد هم خودم و هم تیمی که با من همکاری می‌کند به دولت کمک کنیم و ایشان هم از این موضوع استقبال کرد.

وی خاطرنشان کرد:در این جلسه مطالبات مردم مورد بررسی قرار گرفت و مروری هم بر وضعیت کشور شد.

معاون اول دولت اصلاحات در این دیدار که در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شد، بار دیگر پیروزی وی در انتخابات ۲۴ خرداد را تبریک گفت و برای روحانی و دولت یازدهم آرزوی موفقیت کرد.

عارف در این دیدار با تاکید بر همکاری با دولت یازدهم گفت: فضای خوبی را که در کشور به وجود آمده پاس بداریم و همه باید تلاش کنیم دولت یازدهم موفق شود تا بتواند مشکلات را کم کند.

روحانی نیز با تشکر و تقدیر از عارف برای وی آرزوی موفقیت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
با سلام
آقای عارف در مناظره ، هم کم طاقت بودند و عصبانی شدند ، هم حرف غیرواقع و تهمت زدند و مغلطه کردند (نمونه اش موضوع دانشجوهای ستاره دار) ، و هم اشتباه بسیار بزرگی در توضیح نظرشان در مورد یک تصویر کردند (اگر من به جای ایشان بودم از خجالت در اسرع وقت از کاندیداتوری استعفا میدادم !) . فکر میکنم چنین مواردی کافیست تا آقای عارف در عرصه ی مدیریت کلان نباشند ! حال برایم سؤال است ایشان چگونه مایه ی مباهات برخی اصلاح طلبان هستند و نیز چطور میتوانند رئیس جمهور یا معاون اول باشند ؟!!
لطفا مخالفین ، منطقی پاسخ دهند .
1-آمارهای اقتصادی دولتی که عارف معاون اولش بوده تا حالا تکرار نشده
2- اگه به خاطر یک خطای دید مدیران رو این جوری غربال کنیم که واویلاست