دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۴۸
۱۳

تحلیل مسعود ده‌نمکی از اعلام نتایج انتخابات

شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 292961
حالا حکایت آرایش سیاسی و توهمات عجیب دوستان اصولگرا در انتخابات اخیر است که با دست خودشان خودشان را بازنده کردند و جالب آنکه هرکدام خود را از قبل پیروز میدان می دانستند.
تحلیل مسعود ده‌نمکی از اعلام نتایج انتخابات
به گزارش جهان،‌ مسعود ده‌نمکی طی مطلبی در وبلاگ شخصی‌اش نوشت: لطیفه است مشهور که می گویند در یک مسابقه فوتبال به دلیل دوستی خاله خرسه  یکی از بازی کنان در گل زدن به دروازه خودی مربی از روی نیکت فریاد زد که احتیاجی به دفاع نیست ماردونا را رها کنید غضنفر را بگیرید.

حالا حکایت آرایش سیاسی و توهمات عجیب دوستان اصولگرا در انتخابات اخیر است که با دست خودشان خودشان را بازنده کردند و جالب آنکه هرکدام خود را از قبل پیروز میدان می دانستند.

اصلاح طلبانی که در مناظرات نسبت به اصول خودشان اصولگراتر بودند و تا دقیقه آخر از خاتمی و هاشمی دفاع کردند ولی اینها حتی از مثبتات خودشان و دولت حرف نزدند و  منصفانه عیب‌هایش را نقد کنند.

آنها یک خاتمی داشتند تا در عین دلخوری  گوش به حرفش بدهند و کنار بکشند و اینها برای آمدن احساس تکلیف کردند اما برای کنار رفتن احساس تکلیف نکردند. برای همین قبل از انتخابات نوشتم که احساس تکلیف کردن با تکلیف شناسی تفاوت دارد و تفاوتش در یک کلمه تعریف می شود و آن هم بصیرت است.

خیلی از دوستان حزب اللهی دو آتشه به خاطر این موضع و مطلب و تحلیل  مرا شماتت کردند  و به جای گریبان چاک کردن برای یک گفتمان برای مصداق  سینه چاک کردند و مرا متهم به محافظه کاری کردند اما امروز کارنامه رفتارشان پیش چشمانشان است. از این بدتر خرج کردن همه چیز پای یک رقابت  در درون ساختار نظام  است که هزینه های دیگری دارد که به مرور مشخص خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من
من نمیدونم چرا همه شدن کارشناس

ایشونم ....
mr.alipour
واقعا متاسفم برای اصول گرایی که حاضر به تجمیع نشدن . دهنمکی جان این حرف های قشنگ را قبلا هم ملت به اینها گفتن اما کو گوش شنوا .
من دیگر چیزی به نام اصولگرایی نمی فهمم و نمی دانم. اگر اصول گرایی اینه که من دیگه نمی خواهم یک اصولگرا باشم. اصول گرایی با اختلافات زیاد.
جهان ، خواشه می کنم که نظرات ما رو هم انعکاس بده . صد تا نظر می دیم یه نظر رو اعمال می کنی.
واقعاً همين طور است
مهدی924
United States
احسنت حرف حساب بود
زینب
بسیار عالی و بجا فرمودید.متاسفانه بعضی از آقایون اصولگرا رو جو گرفت و از جبهه مقابل غافل شدند.از این به بعد باید منتظر اتفاقات جدید و خارق العاده باشیم که نتیجه همین سهل انگاری این اقایونه.
HMU
درود بر تو !!!
خيلى مردى
افرین به آقای ده نمکی.اونا از خاتمی یه قهرمان ساختند هروقت لازم شد ازش استفاده کنند با اینکه خدمات خاتمی یک چهارم احمدی نژاد هم نیست اما اصولگراها تا تونستند دولت احمدی نژاد با این همه خدمات کوبیدند بجز حداد عادل بقیه بفکر خود بودند تا اصول انقلاب باشد که از این شکست درس بگیرند
Germany
علی
Iran, Islamic Republic of
جهانیوز شما که نشر نمی دی ولی انصاف بد نیست مجموع ارای اصولگراها بازم به روحانی نمیرسه
حسین
مسعود جون به خدا خودی هستم انصاف نیست بگذار تا دیگران هم باشند
Iran, Islamic Republic of
حالا ده نمکی هم تحلیلگر شده؟
اصولگراها اجماع هم میکردن چیزی نمیشدن زیاد جوش نزن
United States
تحلیل ظاهرا همون چیزیه که شما می خواهید
شما خودت تحلیل بلدی؟