دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۳
رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

جامعه‌مدرسین ازهیچ کاندیدایی حمایت نکرده

يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 291626
رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد که این تشکل بزرگ روحانیت از هیچ کاندیدایی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ اعلام حمایت نکرده است.
جامعه‌مدرسین ازهیچ کاندیدایی حمایت نکرده
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی، رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به صدور اطلاعیه‌ای از طرف آیت‌الله محمد یزدی خاطرنشان کرد: همانطور که در این اطلاعیه نیز مشخص بود، منظور آیت‌الله محمد یزدی، اعلام حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از آقای دکتر ولایتی قید نشده بود بلکه آیت‌الله یزدی تاکید کرده بودند که در یکی از جلسات که در تاریخ ۱۱ خرداد ۹۲ تشکیل شد، پس از بحث و تبادل نظر درباره نامزدهای ریاست‌جمهوری نظر اکثریت اعضاء به جناب آقای دکتر علی‌اکبر ولایتی معطوف گردید.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: بر این اساس باید تاکید شود که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از هیچ فردی در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام حمایت نکرده بلکه از عموم مردم برای شرکت گسترده در انتخابات دعوت به عمل آورده است و درباره آقای ولایتی نیز باید متذکر شویم که در آن جلسه، نظر اکثریت اعضایی که شرکت کرده بودند، به آقای ولایتی معطوف شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *