جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

نظر مهمانپرست درباره مناظره‌ها

شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب: 291285
سخنگوی سابق وزارت امور خارجه گفت: ایجاد یک مدیریت حساب‌شده در این مناظره‌ها سبب شد که این امر موجب افزایش شفافیت مطالب شد.
به گزارش جهان، رامین مهمانپرست سخنگوی سابق وزارت امور خارجه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در رابطه با ارزیابی خود از پخش مناظره انتخاباتی امشب با موضوع سیاست داخلی و خارجی گفت: مناظره امشب بسیار بهتر از مناظره‌های گذشته بود و همچنین موضوعات بسیار شفاف‌تر بیان شد.
 
وی با بیان اینکه دستگاه سیاست خارجی مسئول اجرای سیاست‌های کلان نظام است، افزود: در بحث‌هایی که در مناظره امشب عنوان شد بیشتر در رابطه با مسائل هسته‌ای بود که این سخنان خارج از حوزه وزارت خارجه است.
 
سخنگوی سابق وزارت امور خارجه با بیان اینکه در برگزاری این مناظره‌ها ابتکار جدیدی خلق شد، تصریح کرد: در مناظره امشب تمام کاستی‌های مناظره قبلی از بین رفت و همچنین بحث‌های چالشی‌تر با موضوعات مهمتری بیان شد.
 
مهمانپرست در خاتمه درباره عملکرد صدا و سیما در پوشش این مناظره‌ها گفت: یک مدیریت حساب‌شده در این مناظره‌ها اعمال شد که این امر موجب افزایش شفافیت مطالب شد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *