شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۴

واکنش محمدیان به ردصلاحیت مشایی

پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب: 288423
عضو هیئت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به کم شدن توانایی جسمی هاشمی برای مدیریت کلان کشور گفت: این به معنی رد صلاحیت وی در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد محمدیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگا‌ه‌ها در خصوص ردصلاحیت هاشمی رفسنجانی در انتخابات 92 اظهار داشت: نمی‌توان گفت کسی ردصلاحیت شده بلکه در واقع صلاحیت افراد احراز نشده است و آقای هاشمی نیز از نظر توان جسمی احساس می‌شود که توانایی‌اش کم شده است.
 
محمدیان افزود: فردی که می‌خواهد در سطح مدیریت کلان قرار گیرد باید از نظر جسمی وضعیت متعارفی داشته باشد که البته این موضوع به معنای ردصلاحیت وی از مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست بلکه صلاحیت وی در مجمع کاملاً احراز شده است.
 
عضو هیئت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری در خصوص استفاده رئیس جمهور از حکم حکومتی برای تأیید صلاحیت مشایی تصریح کرد: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم و حرکت خاصی نیز از رئیس جمهور در این زمینه ندیده‌ام و اینکه وی گفته است هواداران بنده و مشایی صبور باشند، حرف خوبی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *