شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱

آغاز مذاکرات اصولگرایان برای تحقق وحدت

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب: 287457
رئیس ستاد انتخاباتی حدادعادل با بیان اینکه تاکنون بحث ساخت فیلم انتخاباتی‌حدادعادل مطرح نبوده و کارگردانی انتخاب نشده است، گفت: مذاکراتی برای وحدت اصولگرایان انجام شده، و‌لی باید صبر کنیم و بعد از اعلام نظر شورای نگهبان تصمیم بگیریم.
به گزارش جهان، حسین نجابت رئیس ستاد انتخاباتی غلامعلی حدادعادل در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص اخباری مبنی بر ساخت فیلم انتخاباتی این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری،گفت: تاکنون بحث ساخت فیلم انتخاباتی غلامعلی حدادعادل مطرح نبوده و کارگردانی برای ساخت این فیلم انتخاب نشده است.

وی افزود: بعد از اعلام نظر شورای نگهبان، تصمیمات لازم درباره ساخت فیلم انتخاباتی حدادعادل در این زمینه اتخاذ می شود.

رئیس ستاد انتخاباتی حدادعادل با اشاره به اینکه باید آرایش صحنه سیاسی کشور مشخص شود تا بتوانیم بر اساس آن تصمیم بگیریم، افزود:شورای نگهبان روز سه شنبه نظر نهایی خود را اعلام می کند، اما حدادعادل از لحاظ تایید صلاحیت مشکلی ندارد.

نجابت همچنین با تاکید بر اینکه حضور یک نامزد از سوی ائتلاف پیشرفت قطعی است، اظهار داشت: باید بینیم آرایش سیاسی طرف مقابل چگونه خواهد بود و بعد تصمیم بگیریم که از میان اصولگرایان یک یا دو نفر کاندیدا شوند.

وی خاطرنشان کرد:مذاکراتی برای وحدت اصولگرایان انجام شده و‌لی باید صبر کنیم و بعد از اعلام نظر شورای نگهبان تصمیم بگیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *