دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

هشدار به نبش قبر صحابه پیامبر(ص)

شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 284792
روحانی لبنانی تاکید کرد: آیا نبش قبر صحابه پیامبر(ص) به سود انقلاب ادعایی مخالفان نظام سوریه و استقرار آزادی و دموکراسی مورد نظر آنان در این کشور است؟ این اقدامات گروه های مسلح بیانگر افکار وهابی و تعصبانه آنان است.
هشدار به نبش قبر صحابه پیامبر(ص)
به گزارش جهان به نقل از ابنا، شیخ «احمد القطان» درباره اهداف حملات تروریست های مسلح به اماکن مقدس در سوریه گفت: برخی از گروه های مسلح در سوریه که در محور فتنه مذهبی و طایفه ای در این کشور قرار گرفته اند، از دیدگاه بسته ای برخوردارند.

روحانی لبنانی افزود: اقدام شماری از عناصر مسلح در نبش قبر حجر بن عدی صحابه پیامبر(ص) به معنای آن است که این گروه ها خواهان آزادی و دموکراسی نبوده بلکه به دنبال تنش های فرقه ای و مذهبی در سوریه هستند. آیا نبش قبر صحابه پیامبر(ص) به سود انقلاب ادعایی مخالفان نظام سوریه و استقرار آزادی و دموکراسی مورد نظر آنان در این کشور است؟ این اقدامات گروه های مسلح بیانگر افکار وهابی و تعصبانه آنان است.

وی در ادامه تاکید کرد: ایده های گروه‎های تکفیری بر اساس آموزه های دین اسلام و پیامبر برای برادری و همکاری نیست. گروه های تکفیری در سوریه در اقدامات فتنه گرایانه خود در این کشور از سیاست های رژیم صهیونیستی و آمریکا الهام می گیرند.

رییس جمعیت "قولنا و العمل" لبنان افزود: صهیونیست ها با استفاده از مزدوران وهابی به اسلام حمله کردند. آمریکایی ها به این نتیجه رسیده اند توان آنان برای سیطره بر کشورهای عربی و اسلامی با استفاده از توان نظامی ممکن نیست.

وی اضافه کرد: ما شاهد شکست اسرائیل در برابر حزب الله در سال 2006 و شکست تل آویو در غزه در برابر گروه های مقاوم فلسطینی بودیم.

القطان تصریح کرد: «سیدحسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان، تاکید کرد که فتنه مذهبی تهدیدی برای امت اسلامی است. در صورتی که علمای جهان اسلام با این فتاوای تکفیری و اقدامات تخریبی مقابله نکنند باید منتظر پیامدهای بدی باشیم که در نهایت به سود اسلام نخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *