پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
سراج:

گفتمان پیروز،اصولگرایی اسلامی است

صدای پای تکنوکرات‌ها به گوش می‌رسد
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 284714
یک کارشناس مسایل استرات‍ژیک گفت: جریان کفر جهانی با جریان نفاق داخلی یا به تعبیری رهبر نفاق جدید در یک هم‌افزایی قرار دارند.
گفتمان پیروز،اصولگرایی اسلامی است
به گزارش جهان به نقل از  فارس، رضا سراج در همایش حماسه‌سازان سیاسی طلاب و روحانیون بسیجی حوزه علمیه خراسان رضوی در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) مشهد اظهار کرد: اگر رخدادهای بعد از انقلاب را مرور کنیم هیچ رویدادی به حساسیت این رخداد در این شرایط تاریخی و مهم وجود ندارد.

وی افزود: بعد از رخداد سیاسی استقرار نظام دینی و استمرار نهاد معنوی ولایت این انتخابات سومین رخداد سیاسی مهم برای نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.

این کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان داشت: به همین خاطر است رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم در 19 دی فرمودند این انتخابات برای ما و دشمن مهم است.

سراج عنوان کرد: این انتخابات فرصت‌های زیادی را برای ما ایجاد می کند و دشمن هم تلاش‌های زیادی می‌کند تا نظام نتواند از فرصت‌ها استفاده کند.

نقطه کانونی که نشانه گرفته‌‌اند جایگاه ولایت است

وی با اشاره به هم‌افزایی دشمن خارجی و نفاق داخلی در یک جبهه مشترک متذکر شد: در این هم‌افزایی نقطه کانونی که نشانه گرفته‌اند جایگاه ولایت است.

کارشناس مسایل استراتژیک کشور تاکید کرد: این هم‌افزایی‌ها وجود دارد و اگر غفلت کنیم ضربه می‌‌خوریم و اگر هوشیار باشیم می‌توانیم از پیچ‌ها عبور کنیم.

سراج عنوان کرد: امروز مسئله انتخابات آزاد در نشست‌های ضد انقلاب طراحی و توسط سرویس‌های خارج از کشور تببین شده و در تریبون‌های داخلی ترویج می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه چرا انتخابات برای ما مهم است عنوان کرد: این انتخابات می‌تواند استمرار انقلاب اسلامی را در پی داشته باشد و دشمنان این را نمی‌خواهند و خواستار حضور خرده گفتمان‌های انحرافی در حاکمیت هستند.

گفتمان پیروز گفتمان اصولگرایی اسلامی است

سراج در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: دشمن از طریق گروهک‌های وامانده و شکست خورده و مطرود سیاسی پیغام داده‌اند که شما حتی به دنبال یک گزینه حداکثری باشید.

این کارشناس مسایل سیاسی کشور تصریح کرد: روند اقبال مردم این را تایید می‌کند که گفتمان پیروز گفتمان اصولگرایی اسلامی است.

وی افزود: انتخابات با حضور گسترده مردم می‌تواند بر روند قدرت‌یابی جمهوری اسلامی تاثیر مهمی بگذارد.

سراج با بیان اینکه انتخابات رابطه امام و امت را تحکیم می‌کند بیان داشت: انتخابات نیرو و امکان گذر از تنگنا را با پشتوانه مردم می‌دهد.

کارشناس مسایل سیاسی کشور اظهار کرد: انتخابات 92 می‌تواند مورد قبول نهضت مقاومت در منطقه باشد، دشمن در تلاش است با تنش‌سازی در محور مقاومت سوریه و عراق بیداری اسلامی را تحت تاثیر قرار بدهد.

سراج در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: گفتمان‌های انحرافی تکنوکرات‌های لیبرال باید برای مردم بازخوانی شود.

وی در ادامه گفت: گفتمان تجدید‌نظر طلبان که در 88 فتنه‌گر شدند باید شناخته شوند.

وی تصریح کرد: گفتمان اشراف و فرقه‌گرایانه‌ای که می‌خواهد یک اسلام غیر فقاهتی و باطنی را در سال‌های اخیر عرضه کند، این‌ها باید در انتخابات بازخوانی شود.

سراج با بیان اینکه صدای پای تکنوکرات‌ها به گوش می‌رسد تاکید کرد: تجدیدنظر طلبان موسوم به اصلاح‌طلبان در وزارت کشور ایران کارگاه پساجمهوری اسلامی طراحی می‌کردند، این مسایل باید برای جوانان یک‌بار دیگر بازخوانی شود.

هرچه پرچم گردانی بکنند بی‌فایده است

کارشناس مسایل سیاسی کشور در ادامه متذکر شد: شور سیاسی و شعور سیاسی دو عنصر لازم برای خلق حماسه سیاسی است.

وی با اشاره به اینکه برای شور سیاسی فضا برای حضور سلایق مختلف باز است هشدار داد: این حضور سلایق به این معنا نیست که فتنه‌گران فکر کنند فرصت عرض اندام برایشان مهیا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آن کسانی که دارند طی سال‌های اخیر اسلام فقاهتی را تضعیف می‌کنند و تلاش دارند یک اسلام غیر فقاهتی را معرفی کنند، هرچه پرچم گردانی کنند بی‌فایده است.

سراج با بیان اینکه عنصر دوم حماسه سیاسی شعور سیاسی است تصریح کرد: مسئله بصیرت و اصلح گزینی در شعور سیاسی مطرح است.

کارشناس مسایل سیاسی کشور در ادامه گفت: اولین گام این است که مردم دشمن‌شناسی‌شان را تقویت کنند.

وی افزود: بصیرت کمک می‌کند که مردم در طراحی دشمن نیفتند.

سراج تصریح کرد: باید به دقت ملاک‌ها و معیارهایی که رهبری ارائه کرده‌اند تشریح شود و با تشریح و تبیین این ملاک‌ها مردم فهم خواهند کرد که چه رییس جمهوری در این مقطع انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: مردم به آگاهی نیاز دارند تا به شعور سیاسی برسند، اگر مردم بصیرت داشته باشند ما از پیچ نفاق عبور می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *