پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۵
۶

دختر وزیر از کدام برند ایتالیایی واردات می‌کند؟

شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 515979
یکی از شرکت‌های خانوادگی آقای وزیر «آمیتیس طراوات کودکی» به شماره ثبت 458889 است که در امر واردات پوشاک فعالیت می‌کند.
دختر وزیر از کدام برند ایتالیایی واردات می‌کند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ دکتر رضا سراج در روز معلم در یادداشتی درباره شرکت اقتصادی دختر آقای وزیر نوشت: اخیرا آقای محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری، از کشف پوشاک قاچاق در ویلای لواسان خبر داند. پوشاک قاچاق متعلق به دختر کدام وزیر بوده است؟! فخرالدین احمدی دانش آشتیانی و خانواده‌اش در حوزه‌های مختلف برج‌سازی، واردات و ...فعالیت دارند.
یکی از شرکت‌های خانوادگی ایشان «آمیتیس طراوات کودکی» به شماره ثبت 458889 است که در امر واردات پوشاک فعالیت می‌کند. مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه این شرکت (prenatal.ir ) نشان می‌دهد که شرکت مذکور، نمایندگی انحصاری واردات پوشاک ایتالیایی با برند «پریناتال میلان» را در اختیار دارد.
اعضای هیئت‌مدیره این شرکت خانوادگی، آقای وزیر به همراه دختر و همسرش هستند که آقای دانش آشتیانی بعد از تصدی وزارت آموزش‌ و پرورش، همچنان در ترکیب هیئت‌ مدیره این شرکت باقی‌مانده است و در آخرین تغییرات این شرکت به تاریخ 95/12/10 همچنان عضو هیئت ‌مدیره این شرکت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پیدا کنید کلید اقصاد مقاومتی را در دستان دولتمردان کابینه آقای روحانی!
حالا معلوم می شود که چرا این همه همایش های نمایشی پشت سر هم در کشور برپا می شود اما دریغ از راده ای که ....
مشخص است که در صورت اجرای اقصاد مقاومتی اولین متضرر این حرکت انقلابی خود این آقایان ذخیره نظام و آقازاده های مظلومشان هستند ...بقیه مردم هم با عرض پوزش به درک ... طفلکی آن آقازاده فوق لیسانس بیکار 200 میلیونی دارای ویلای میلیاردی در لواسان آدم وقتی می شوند انگار که به صورتش سیلی می خورد مثل آن خانم فروشنده دوره گرد فومنی ...(در انجا بغض فروخورده آقای معاون اول)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این است دلیل تمایل وافر دولت حسن روحانی به هواپیما و رابطه با اروپا و غرب
من هم پوشاک بچه وارد کنم کی را ببینم آقای رئیس جمهور بابام وزیر نیست کاگر شهرداری است
Iran, Islamic Republic of
چشم حسود کور
Iran, Islamic Republic of
عضويت ايشان در هيّئت مديره شركت خصوصي ايا مغايرت با مديريت ايشان در وزارت ندارد؟
Iran, Islamic Republic of
معلوم شد نه تنها دولت یازدهم بلکه وزرایش پشتیبان .... نیستند. وقتی ومی فرماید ورود کالای خارجی به کشور حرام شرعی است یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟ روحانی بای بای