شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
آیت الله کعبی:

تعدد کاندیداها یک شاخص مثبت است

کاندیداهااز ولخرجی وتخریب یکدیگر بپرهیزند
جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 284576
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: تعدد کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری نشانه تعدد سلیقه‌ها، دموکراسی در کشور و مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است.
تعدد کاندیداها یک شاخص مثبت است
به گزارش جهان، آیت الله عباس کعبی در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: تعدد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بیانگر این است که انتخاب در دست مردم است و این امر به خودی خود نشانه و شاخص مثبتی است.
 
وی با بیان این‌که ملت ایران همچنان در مسیر پیشرفت و شکوفایی کشور با بصیرت عمل می‌کند، افزود: ملت ایران در انتخاب گزینه اصلح، بصیر هستند؛ افرادی هم که برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری واجد شرایط هستند، هم حق قانونی دارند که اعلام آمادگی کنند و هم بر اساس وظیفه این اقدام را انجام می دهند.
 
کعبی تصریح کرد: حضور سلیقه‌های گوناگون در انتخابات موجب خلق حماسه سیاسی می شود و طبعا انتخاباتی قانونی، پرشور و بانشاط در کشور رقم خواهد خورد. زمانی که ملت احساس کند حضورش در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور تاثیر دارد، همه تلاش خود را می کند که به گزینه اصلح برسد.
 
این عضو مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخاباتی، روش‌های تاثیرگذار بر مردم، نحوه اقدام نامزدها یا گروه های طرفدار کاندیداهای انتخابات همه از سوی مردم مورد توجه قرار می گیرند و ملت فرد اصلح را انتخاب خواهد کرد و امید است که ملت ایران با خلق حماسه ای تاریخی از حضور خود، رئیس جمهوری با روحیه جهادی، انقلابی، پرکار، با نشاط، توانمند از نظر اجرایی و قانونمند را وارد صحنه کند.
 
وی ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال راهگشای بسیار خوبی برای ملت است تا فردی متدین، مدیر، توانا و قانونمند به عنوان گزینه اصلح انتخاب شود.
 
کعبی درباره تبلیغات در انتخابات، تاکید کرد: افرادی که اکنون برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده‌اند، از تبلیغات پیش از موعد به شدت اجتناب کنند، زیرا این اقدام وجاهت قانونی ندارد. همچنین نباید از امکانات دولتی جهت پیشبرد اهداف تبلیغاتی استفاده شود.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: کاندیداها از ولخرجی انتخاباتی و همچنین تخریب یکدیگر بپرهیزند.
 
وی ادامه داد: حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات پیش رو خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است و همه باید تلاش کنند که راه برای حضور حماسی ملت ایران در انتخابات هموار شود. حل مشکلات مردم، کار مداوم، ایجاد امید و همچنین ایجاد بسترهای مناسب برای برگزاری انتخابات بر مبنای قانون از مواردی است که بر حضور گسترده مردم بسیار تاثیر دارد، در نتیجه شخصیت ها و مسئولان و افراد مورد اعتماد مردم تلاش کنند تا مردم برای حضور در عرصه انتخابات ترغیب شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *