شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱
۱

واکنش احمدی نژاد به انتقادات

پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب: 283320
رییس جمهور گفت: مردم ما را برای مدت زمان معینی انتخاب کرده‌اند و موظف هستیم تا ثانیه آخر با همان شتاب ثانیه اول برای مردم کار کنیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در جلسه استانی هیات دولت با تشکر صمیمانه از اقشار مختلف مردم استان اصفهان و ابراز لطف و پشتیبانی‌های مردم این استان از دولت اظهار داشت: هوشمندی و دلسوزی مردم عزیز استان قابل ستایش و تکریم است.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه اکثریت مردم استان از سفر دولت به استان خود خبر نداشتند، اما به محض اینکه دولت به استان رسید و مردم مطلع شدند، پرشور و با اشتیاق در خیابان‌ها اجتماع کرده و شعارهای انقلابی سرداده و بر همراهی و دلسوزی خود تاکید می‌کردند.

رییس جمهور افزود: مردم اصفهان با اجتماع پرشور خود یکبار دیگر نشان داد که آماده کارهای بزرگ است.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: بعنوان دولت تا لحظه آخر با همان شتاب اولیه به کار خود ادامه خواهیم داد. هر کس هر‌چه می‌خواهد، علیه دولت بگوید. ما برای خوش آمد یا خوش نیامدن کسی کار نمی‌کنیم. مردم ما را برای مدت زمان معینی انتخاب کرده‌اند و موظف هستیم تا ثانیه آخر با همان شتاب ثانیه اول برای مردم کار کنیم.

وی با تاکید بر اهتمام دولت بر عمران و آبادانی بیشتر و رفع مشکلات مردم استان اصفهان گفت: در مجموع کارهای بزرگی در اصفهان انجام شده و این سفر تحرک خوبی در بخش‌های مختلف استان ایجاد خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
زنده باد دکتر