چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۱
۱

جزئیات دریافت بن‌کارت‌های دانشجویی

سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب: 282872
رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تشریح جزئیات دریافت بن‌کارت‌های دانشجویی، گفت: تاکنون 240 هزار نفر برای دریافت بن‌کارت ثبت‌نام کرده‌اند.
به گزارش جهان، علی اسماعیلی رئیس بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با فارس، گفت: امسال بن‌کارت‌های دانشجویی از 20 هزار بن به 25 هزار بن افزایش یافته و زمان ثبت‌نام نیز تا ششم اردیبهشت ماه تمدید شده است.
 
وی افزود: البته اگر زودتر از موعد مقرر ظرفیت تکمیل شود سایت برای ثبت‌نام بن‌کارت بسته می‌شود.
 
اسماعیلی اظهار داشت: بانک صادرات برای 250 هزار بن‌کارت سرویس‌رسانی می‌کند که تاکنون 240 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
 
سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تعداد بن‌کارت‌ها امسال نسبت به سال گذشته 100 هزار بن‌کارت افزایش یافته است.
 
وی با اشاره به فراهم‌سازی امکانات برای دانشجویان گفت: در حال برنامه‌ریزی برای استفاده دانشجویان از این بن‌کارت‌ها در بخش بخش بین‌الملل هستیم.
 
اسماعیلی همچنین خاطرنشان کرد: در قالب بن‌کارت‌ها و ارائه یارانه از مراکز پژوهشی حمایت می‌کنیم و سعی داریم کتاب‌های مرجع را برای کتابخانه‌های سراسر کشور ارسال کنیم تا در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.
 
*ارسال روزانه 2 هزار پیامک اطلاع‌رسانی به دانشجویان

 
رئیس بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: با توجه به اینکه بخش نشر دانشگاهی در نمایشگاه امسال به مکان دیگری منتقل شده است، با ارسال پیامک به دانشجویان در اطلاع‌رسانی تلاش می‌کنیم، تاکنون روزانه 2 هزار پیامک به دانشجویان ارسال شده است.
 
وی افزود: سال گذشته فضای مربوط به نشر دانشگاهی 6 هزار و 900 متر مربع بوده است، این میزان امسال به 10 هزار متر مربع افزایش یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود
سایت از 29 فروردین، خبر تکمیل شدن ظرفیت رو اعلام می کند، چطور این آقا از پر شدن 240 هزار سهمیه می گوید
الان خیلی از دانشجویان هستند که کارت دریافت نکرده اند