دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

پرویز سروری در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد

يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب: 282663
رئیس جبهه خدمتگزاری و آبادانی و پیشرفت ضمن ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران گفت: ظرفیت های زیادی در جریان اصولگرایی برای ارائه یک لیست واحد و یا ارائه لیست هایی با اشتراکات حداکثری فعال شده است.
پرویز سروری در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد
به گزارش جهان به نقل از مهر، پرویز سروری رئیس جبهه خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت و قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ثبت نام کرد.
 
سروری در مورد فهرست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گفت: مقدماتی از قبل برای تهیه این لیست انجام شده و افرادی را شناسایی کردیم و از برخی افراد نیز دعوت کردیم که برای شوراها ثبت نام کنند.
 
وی همچنین در خصوص تلاش اصولگرایان برای ارائه یک فهرست واحد برای شوراها گفت: ظرفیت های زیادی برای ارائه یک لیست در جریان اصولگرایان فعال شده چرا که همه بر این امر واقفند که تکثر تهدید آمیز است.
 
سروری افزود: زمینه حرکت به سمت همگرایی و تنزل گروه های اصولگرا برای رسیدن به لیست واحد و ایجاد همدلی فراهم شده و این همدلی و تلاش ها در حال گسترش است.
 
وی خاطر نشان کرد: اگر به لیست واحد هم نرسیم سعی بر این است که لیست ها اشتراکات حداکثری با هم داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت سیاسی شدن شوراهاست، گفت: یکی از دلایل تشکیل این جبهه نگرانی از سیاسی شدن انتخابات شوراها به دلیل برگزاری همزمان آن با انتخابات ریاست جمهوری بود لذا تلاش داریم لیست مان را نیز با یک جهت گیری اجتماعی و تخصصی ببندیم.

گفتنی است امروز بسیاری از چهره‌های سیاسی اجتماعی و نیز اکثر اعضای فعلی شورای شهر تهران از جمله پروین احمدی نژاد، محمد علی آبادی، علی ذبیحی، عبدالرضا شیخ الاسلام، حمید بهبهانی، محمدمهدی مفتح، مرتضی حاجی، علی کشوری، احمد مسجد جامعی، علی رام نورایی، مجید رفیعی، محمد سلوکی و... با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات شورای شهر ثبت نام کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *