يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۲
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات:

اگرکاندیدای‎اصلاحات‎مشکل‎داشت‎پاسخگوییم

دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 280293
رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره نتایج نخستین جلسه این شورا در سال جدید گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و احزاب آن تماما مسئولیت کاندیدای معرفی از سوی این جبهه را می پذیرند و این اطمینان به جامعه داده شود که اگر کاندیدایی از سوی ما آمد و مشکل داشت پاسخگو هستیم.
اگرکاندیدای‎اصلاحات‎مشکل‎داشت‎پاسخگوییم
به گزارش جهان، ژاله فرامرزیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اولین جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در سال جاری گفت: در راستای بیانیه قبل از عید، این شورا برای دعوت از خاتمی جهت شرکت در انتخابات، بر این دعوت تاکید شد و امیدواریم که بپذیرد و در رقابتها حضور پیدا کند.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، در پاسخ به این سوال که اگر خاتمی حاضر به شرکت در انتخابات نشد بر روی گزینه دیگری تصمیم گیری خواهید کرد، تصریح کرد: فعلا منتظر پاسخ خاتمی هستیم، هرزمان که جواب دادند ما براساس جواب ایشان تصمیم گیری خواهیم کرد؛ چراکه از نظر اخلاقی درست نیست ما که از خاتمی برای شرکت در انتخابات دعوت کردیم، قبل از پاسخش در مورد گزینه دیگری صحبت کنیم.

وی تاکید بر حضور همه سلایق سیاسی در انتخابات را از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه هماهنگی شورای اصلاحات دانست و افزود: با توجه به صحبت های رهبری مبنی بر حضور همه سلایق سیاسی در انتخابات، این شورا نیز برای حضور حدکثری مردم در انتخابات نهایت تلاش خود را خواهد کرد؛ اما ملزومات حضور گرهها و سلایق مختلف نیز باید از سوی مراجع ذی صلاح فراهم شود.

فرامرزیان، با بیان اینکه با محدودیت ها نمی شود حضور مطلوب و حداکثری سلایق متفاوت در انتخابات فراهم شود، افزود:  اگر به دنبال شرکت همه سلایق در انتخابات هستیم باید در کنار آن شرایط یکسان برای تمام کاندیداها از جمله بهره مندی از امکانات حداقلی برای معرفی خودشان، صدور بیانیه، انجام مصاحبه ، برگزاری کنگره و همایش، اطلاع رسانی فراهم شود؛ که از لوازم اولیه حضور یک کاندیدا در انتخابات است.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، همچنین خبر از انتخاب احمد حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت به عنوان دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات داد و گفت: این انتخاب در جلسات گذشته صورت گرفته است اما فرصت اطلاع رسانی وجود نداشت.

وی تصریح کرد: همچنین در این جلسه اعضای شورا تاکید داشتند ما باید مسئولیت انتخاب های خود و مدیرانی که به جامعه معرفی می کنیم را بپذیریم.

فرامرزیان، خاطرنشان کرد: ما با یک صبغه ای از دیدگاه و عقیده فکری عنوانی به خودمان داده ایم و در هر انتخابات گروه یا فردی را به عنوان کاندیدا معرفی می کنیم، فردی که انتخاب می شود ممکن است یکسری نقاط ضعف و قدرت داشته باشد که این خیلی طبیعی است؛ اما عدم پذیرش  مسئولیت این کاندیدا باعث می شود که اعتماد مردم به آن جریان سیاسی از بین برود. بنابراین ما باید تماما مسئولیت اقدامی که انجام می دهیم را بپذیریم و این اطمینان به جامعه داده شود که اگر کاندیدایی از سوی ما آمد و مشکل داشت ما پاسخگو هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خانم اصلاح طلب که فرموده اید اگر کاندیدای مشکل داشته باشد پاسخگو هستیم میشود بفرماییدبا مشکلات عدیده ای که خاتمی در فتنه 88 داشت و بعنوان لیدر پشت پرده فتنه گران عمل میکرد چه پاسخی دارید؟ البته خدای نکرده اگر تایید صلاحیت بشود
ایشان نحوه پاسخگویی خود را بیان نکرده .با چه ضمانتی؟؟؟مثل اینکه این علیا مخدره خیلی اعتماد به نفس دارند!!!