يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

درخواست 200میلیون ارز دارو از بانک مرکزی

جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 276906
وزارت بهداشت در آخرین روزهای پایانی سال جاری 200 ملیون ارز دارو از بانک مرکزی درخواست کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم ، وزارت بهداشت طی نامه‌ای در روزهای پایانی سال 1391 از بانک مرکزی درخواست 200 میلیون ارز دارو کرد که این نامه به امضای سرپرست وزارت بهداشت که قرار است یکشنبه گرفتن برای رای اعتماد نمایندگان مردم به مجلس برود رسید. 
 
این نامه خطاب به بهمنی، رئیس کل بانک مرکزی نوشته شده است و شنیده‌ها حاکی از آن است که بهمنی موافقت خود را با این نامه اعلام کرده است. روزهای پایانی سال است و تعطیلی برخی داروخانه‌ها و کم‌شدن تعداد پزشکان متخصص در سر کار خود از مهمترین مشکلات حوزه سلامت این روزهاست. همچنین باید حدود 140 میلیون دارویی که در گمرک خوابیده است را نیز در نظر گرفت که اگر ترخیص شود می‌تواند بسیاری از مشکلات دارویی فعلی اعم از کمبود‌ها و گرانی‌های دارو را حل کند. 
 
حال باید منتظر ماند و دید که آیا این نامه به سرانجام‌ می‌رسد یاخیر و آیا این مبلغ بعد از تایید بانک مرکزی طبق نظر وزارت بهداشت هزینه می‌شود یا باز هم موضوع واردات لوازم آرایشی به جای دارو پیش می‌آید که البته هنوز مقصر اصلی آن معلوم نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *