شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

پرسپولیس برابر سایپا به پیروزی رسید

پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب: 274542
تیم فوتبال پرسپولیس که برای دیدار با سایپا تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد کرده بود، با نمایش خوبی که در نیمه اول داشت موفق شد نارنجی پوشان کرجی را با شکست بدرقه کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، هفته بیست و هشتم دوازدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 17:20 امروز پنجشنبه با نبرد تیم های پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که در پایان این دیدار شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند با نتیجه 4 بر یک حریف خود را شکست دهند.

در این دیدار که به قضاوت سعید مظفری زاده و در حضور حدود 15 هزار تماشاگر برگزار شد، شاگردان یحیی گل محمدی نیمه اول را با نمایشی زیبا و قابل قبول پشت سرگذاشتند و موفق شدند سه بار توسط میثم نقی زاده(7)، غلامرضا رضایی(12) و رضا حقیقی(45 - پنالتی) به گل رسید تا با یک برد پرگل راهی رختکن شود.

اما در نیمه دوم این شاگردان مجتبی تقوی بودند که شروع بهتری داشتند و چند موقعیت خوب را روی دروازه حریف ایجاد کردند و موفق شدند در دقیقه 51 توسط روزبه شاه علی دوست یکی از گل های خورده را جبران کنند. در ادامه گل محمدی با به میدان فرستادن محمد نوری که به همراه چند ستاره دیگر این تیم از ابتدا نیمکت نشین بودند، سعی داشت بازی را کنترل و نتیجه را حفظ کند.

در دقایق پایانی سرخپوشان بازهم صاحب موقعیت هایی برای گلزنی شدند که در یکی از بهترین های آن کریم انصاریفرد که تنها 10 دقیقه در این دیدار بازی کرد، در حالی که دو بازیکن دیگر موقعیت تک به تک داشتند توپ را به بالای دروازه زد. در دقیقه دوم وقت های اضافه انصاریفرد با فراری خوب از تله آفساید مدافعان سایپا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که پاس عرضی او را محمد نوری به گل چهارم تبدیل کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس با این پیروزی 42 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد. تیم فوتبال سایپا نیز با 35 امتیاز در رده یازدهم جدول جای گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *