جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
سروری:

تغییر رویه ‌گروه 1+5 به نفع دو طرف است

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 274401
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم با بیان اینکه تغییر رویه از سوی گروه 1+5 به نفع دو طرف تمام می‌شود، گفت: گروه 1+5 باید بازی برد،برد را قبول کند.
به گزارش جهان، پرویز سروری عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم ، با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 در آلماتی قزاقستان گفت: مصاحبه امروز سعید جلیلی و اشتون نشان داد که ما یک گام به سوی بازی برد، برد نزدیک شدیم، البته اروپایی‌ها پیش از این احساس می‌کردند که می‌توانند مذاکرات را دور بزنند و هزینه‌هایی را برای ما تحمیل کنند اما قرار نیست این روند ادامه پیدا کند براین اساس آنها در مذاکره خود با ایران به بسته‌های پیشنهادی ایران پاسخ دادند.
 
وی اضافه کرد: امیدواریم طرف مقابل همین رویه را ادامه دهد و به یک بازی برد، برد قانع باشد چرا‌که بازی باخت، باخت هیچ محصولی ندارد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم با بیان اینکه روند گذشته باخت، باخت بود، گفت: آنها در گذشته تا آنجایی که توانستند ما را تحت تحریم و فشار قرار دادند ولی با این تحریم‌ها توانستیم به پیشرفت‌های خوبی دست یابیم بنابراین باید تاکید کرد که روند گذشته به هیچ وجه مناسب گفت‌وگو‌های آتی نیست.
 
سروری ادامه داد: تغییر رویه از سوی گروه 1+5 به نفع دو طرف تمام می‌شود.
 
وی در ادامه به ایستادگی و مقاومت ایران در داشتن دانش هسته‌ای اشاره کرد و با بیان اینکه همه پیروزی‌ها و عقب‌نشینی‌های دشمن مبتنی بر مقاومت ایران است، افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال تیر کشنده و سهم مهلکی برای 1+5 بود و ایستادگی و مقاومت مردم ایران را باردیگر نشان داد و طوفانی را برای دشمنان به پاکرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *