شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

ورود مجلس به پرونده تخلفات "پارسیان"

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 273400
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جامعه این ذهنیت به وجود آمده که مجموعه بانک پارسیان در عدم اجرای قوانین و مجازات در نظر گرفته شده توسط شورای عالی مبارزه با پولشویی مؤثر هستند.
به گزارش جهان به نقل از فارس ابراهیم نکو نایب عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص مصوبه شورای عالی مبارزه با پولشویی در مورد برخورد با بانک پارسیان اظهار داشت: زمانی که تخلفی صورت می‌گیرد باید باید با همه به یک نحو برخورد صورت بگیرد.

وی افزود: در حال حاضر در جامعه این ذهنیت به وجود آمده که مجموعه بانک پارسیان در عدم اجرای قوانین و مجازات در نظر گرفته شده توسط شورای عالی مبارزه با پولشویی مؤثر هستند.

نکو ادامه داد: باید مقداری صبر کرد و دید که دفاعیات آنها چیست و آیا آنها می‌توانند خود را تبرئه کنند یا نه؛ باید دفاعیات آنها را شنید و بعد به طور قطعی اظهار نظر کرد.عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: باید به جامعه این حق را داد که عضویت مدیرعامل بانک پارسیان در شورای انتظامی در نقض مجازات بانک پارسیان مؤثر بوده است.

وی گفت: می‌طلبد که گروهی از نمایندگان و دستگاه‌های دیگر به این موضوع ورود پیدا کنند تا شفاف‌سازی صورت بگیرد و جامعه اتفاقات رخ داده را پیگیری کند.نکو اظهار داشت: اگر بانک پارسیان این شایستگی را دارد که از این مجازات یا شائبه‌ها بیرون آید باید این موضوع را به قضاوت مردم گذاشت.

این نماینده مجلس تأکید کرد: نمایندگان مجلس منتظرند که مقداری جلوتر رویم تا مجلس به این موضوع ورود پیدا کند تا شائبه‌های به وجود آمده برطرف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *