شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

توافق همکاری AFC با فدراسیون فوتبال آلمان

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 273396
کنفدراسیون فوتبال آسیا قرارداد همکاری با فدراسیون فوتبال آلمان امضا کرد
به گزارش جهان به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، در نشستی که سران AFC با روسای فدراسیون فوتبال آلمان داشته‌اند، یک قرارداد همکاری به امضای طرفین رسیده‌ است.

ژانگ جیلانگ، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه گفت: فوتبال آسیا در حال رشد کردن است ولی همواره باید به آخرین دستاوردها و دانسته‌ها نیز دسترسی داشته باشد. می‌دانم که توافق ما با فدراسیون فوتبال آلمان به کارمان خواهد آمد. با حمایت آنها می‌توانیم کیفیت تکنیکی‌مان را بالاتر ببریم. چیزی که در این توافقنامه مرا بیش از چیزهای دیگر خوشحال کرد این است که فدراسیون فوتبال آلمان آخرین تجربیات و دستاوردهای خود را در اختیار ما قرار خواهد داد. اطمینان دارم که تمامی اعضای ما از این قرارداد همکاری استقبال خواهند کرد و آن را به سود خود می‌دانند.

ولفگانگ نیرزباخ، رییس فدراسیون فوتبال آلمان نیز در این زمینه گفت: این توافق در راستای توافق‌های ما در جهت همکاری با شرکای جدیدمان است. از AFC به خاطر تمام حمایت‌هایشان از فدراسیون فوتبال آلمان تشکر می‌کنم و امیدوارم این کار با به اشتراک گذاری فلسفه سازمان‌ها ادامه یابد.
قرار است در زمینه توسعه تکنیکی کنفدراسیون فوتبال آسیا، کلاس‌های مربیگری در آلمان و آسیا برگزار شوند تا به بالا بردن سطح داوران کمک شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *