دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۳

حضرت معصومه (س) نادره زمان خود بود

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 273279
ظهیری بر عفاف و حجاب حضرت معصومه (س) تاکید ویژه ای داشته و تصریح کرد: جوانان و دختران با الگوگیری از مجموعه اخلاق، رفتار، عفاف و حجاب این بانوی بزرگوار می توانند راه درست زندگی خود را بیابند.
به گزارش جهان به نقل از مهر: مسئول امور بانوان و خانواده استانداری قم با اشاره به روایات متعددی از امامان معصوم در رابطه با شخصیت ممتاز حضرت معصومه (س) گفت: حضرت معصومه (س) نادره زمان خود بود.معصومه ظهیری در گفتگو با مهر، ضمن تسلیت رحلت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: حضرت معصومه (س) نمونه بارز یک شخصیت اسلامی و انسانی است که با الگو گرفتن از مجموعه اخلاق و رفتار ایشان سرانجامی نیک شامل آن فرد می شود. وی بیان داشت: حضرت معصومه (س) نادره زمان خود بود و ایشان مصداق واقعی بانوی بصیراست.

مسئول امور بانوان و خانواده استانداری قم با اشاره به روایات متعددی از چهار امام معصوم در رابطه با شخصیت برجسته این بانوی بزرگوارعنوان کرد: هیچ شخصیتی غیرمعصومی به جز حضرت معصومه (س) در طول تاریخ وجود نداشته که اینگونه امامان معصوم او را تمجید کرده و پاسخ گو و محدث زمان بدانند.
وی با اشاره به حدیثی از امام جواد (ع) اضافه کرد: هرکس حضرت معصومه (سی) را با معرفت زیارت کند بهشت بر او واجب می شود.
شناخت شخصیت حضرت معصومه (س) تکلیفی همگانی

مسئول امور بانوان و خانواده استانداری قم بر شناخت و شناساندن شخصیت حضرت معصومه (س) تاکید کرد و ابراز داشت: شناخت و شناساندن شخصیت حضرت معصومه (س) وظیفه و تکلیف بسیار مهمی است که هر مسلمانی باید بر آن اهتمام ویژه ای داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم پاسداشت حریم و حرمت مکان های مقدس یادآور شد: هر مکان مقدسی حریم و حرمتی دارد و لازم است برای پاسداشت ام القری بودن شهر مقدس قم و حفظ ارزش های این بانوی بزرگوار تلاش کرد.
الگو گیری از عفاف و اخلاق این بانوی بزرگوار

ظهیری بر عفاف و حجاب حضرت معصومه (س) تاکید ویژه ای داشته و تصریح کرد: جوانان و دختران با الگوگیری از مجموعه اخلاق، رفتار، عفاف و حجاب این بانوی بزرگوار می توانند راه درست زندگی خود را بیابند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *