شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱

پیشنهادات 1+5 تنها در رسانه ها مطرح شد

سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 272954
معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشورمان در باره پیشنهادات جدید گروه 1+5 گفت: این مسائل در رسانه ها مطرح شده است و تا خود مذاکرات انجام نشود و ایده های جدید را از آنها نشنویم نمی توانیم قضاوت کنیم.
به گزارش جهان، عباس عراقچی معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشورمان در حاشیه همایش ایران و همکاری منطقه ای در اوراسیا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره پیشنهادات اخیر اعضای 5+1 برای مذاکره با ایران در قزاقستان گفت: این مسائل در رسانه ها مطرح شده است و تا خود مذاکرات انجام نشود  و این ایده های جدید را از آنها نشنویم نمی توانیم قضاوت کنیم.
 
عضو هیئت مذاکره کننده ایران با 1+5 در پاسخ به این سوال که مذاکرات قزاقستان با مذاکرات قبلی چه تفاوتی دارد، گفت: تفاوت در مذاکرت وقتی رخ می دهد که طرف مقابل باحسن نیت در مذاکرات حاضر شود.
 
وی در این باره که آیا تاکنون حسن نیتی از سوی 5+1 مشاهده شده است؟  گفت: باید ببینیم؛ صبر می کنیم تا ببینیم چه می شود.
 
عراقچی گفت: ما هیچ گاه میز مذاکره را ترک نکرده ایم .
 
معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به این سوال که مذاکرات چند روزه خواهد بود، گفت: معمولا مذاکرات ایران و 5+1 یک روزه است.
 
عراقچی در این باره که آیا به نتیجه مذاکرات امیدوار است، گفت: دیپلماتها هیچ وقت نا امید نمی شوند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Czech Republic
ما با 5+1 هیچ مذاکره ای نداریم پاسخ ملت ایران به همه ی خواسته های آنها یک کلمه است:نه!