يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

'ازکی‌روش می‌خواهم این‌بازیکن رادعوت نکند'

يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب: 271307
درودگر در ارتباط با اینکه آیا باشگاه ملوان هم به داوری ها معترض است، گفت: اگر داوری اشتباه کند به خود اجازه نمی دهم در مورد داوری صحبتی کنم. هیچ کسی دوست ندارد حق دیگری از بین برود. داور هم انسان است و دچار اشتباه می شود.
به گزارش جهان، صادق درودگر در مورد شرایط ملوان و شکست مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: از شرایط تیم راضی هستم. دوست دارم که تیم نتایج بهتری بگیرد اما از شخص خاصی ناراضی نیستم. یکسری عوامل باعث می شود که این نتایج را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که این عوامل درونی هستند یا بیرونی، عنوان کرد: هر دو را شامل می شود. مثلا یکی از همین عوامل تیم ملی است. سید جلال رافخایی به تیم ملی دعوت می شود اما در آخرین لحظه خط می خورد.

مدیرعامل باشگاه ملوان تاکید کرد: ما بازیکن سرحال و قبراق و آقای گل را به تیم ملی فرستادیم اما در عوض یک بازیکن بی روحیه را تحویل گرفتیم. او از شرایط خود به شدت ناراضی است. می گوید در تیم ملی زحمت می کشد و آرزو دارد به حقش برسد و برای تیم ملی بازی کند.

وی ادامه داد: واقعا حیف است که با چنین بازیکنی این طور برخورد شود. مگر او سرمایه فوتبال ما نیست؟ چه اشکالی دارد به این بازیکن فرصت داده شود. بازیکن حتما باید لژیونر باشد تا در تیم ملی بماند؟ چرا باید رافخایی که از کوچکترین فرصت ها استفاده می کرد و آنها را به گل تبدیل می کرد اکنون باید تبدیل به بازیکنی شود که در بازی با تراکتورسازی چندین موقعیت گل را خراب کند و نتواند از آنها استفاده ببرد.

درودگر در پاسخ به این سؤال که راهکارش برای خروج از این شرایط چیست، گفت: از کی‌روش می خواهم اگر قرار است این بازیکن به اردو دعوت شود و سپس خط بخورد و برگردد اصلا به تیم ملی دعوت نکند. او که تعهد نداده باید رافخایی دعوت شود و ما هم از او توقعی نداریم. اگر این بازیکن به دردش نمی خورد او را دعوت هم نکند. اگر رافخایی توانایی نداشت انتظاری هم از کسی نبود. من حرفم این است که حق بازیکن را بدهید. نمی گویم او حتما باید در تیم ملی بازی کند اما می گویم که این طوری هم برخورد نکنید. رافخایی مقابل تراکتورسازی خیلی بی روحیه بود. تراکتورسازی مقابل ما فقط یک موقعیت داشت که همان هم گل شد.

درودگر در ارتباط با اینکه آیا باشگاه ملوان هم به داوری ها معترض است، گفت: اگر داوری اشتباه کند به خود اجازه نمی دهم در مورد داوری صحبتی کنم. هیچ کسی دوست ندارد حق دیگری از بین برود. داور هم انسان است و دچار اشتباه می شود. ما باید اشتباهات خودمان را کم کنیم و واقعیت این است که داوران در ناکامی تیم ها نقش زیادی ندارند و این طور نیست که داور در بالا و پایین شدن رده تیم نقشی داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *