جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۸
۱۰

توصیه آیت‌الله جنتی به احمدی‌نژاد درباره لیدر جریان انحرافی

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 269150
دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مقبولیت دولت را در میان مردم کاهش داده است، افزود: بنابراین مقبولیت قابل انتقال نیست و شما خواهید دید که همین مشکلات اقتصادی که افزایش پیدا می کند از اقبال کاسته می شود. ورود در انتخابات دوره آینده نیاز به ظرفیت بسیار بالایی دارد و بعید به نظر می رسد که مردم تکرار این سیاست ها و تدابیر دولت فعلی را بپذیرند.
توصیه آیت‌الله جنتی به احمدی‌نژاد درباره لیدر جریان انحرافی
به گزارش جهان، احمد خورشیدی آزاد دبیر جمعیت خدمتگزاران انقلاب و پدر داماد احمدی نژاد در گفت و گو با شفاف با اشاره به تحرکات انتخاباتی جریان انحرافی گفت: جریان انحرافی سعی کردند تایید صلاحیت لیدر اصلیشان را بگیرند و موفق نشدند حتی ارتباطاتی هم زدند ولی در نهایت نتوانستند به نتیجه برسند.

وی ادامه داد: من شنیدم آقای جنتی در یک جلسه ای به آقای احمدی نژاد گفته بود لیدر جریان انحرافی رد صلاحیت می شود و اسناد و مدارک آن هم وجود دارد. کاندیدای اول جریان انحرافی لیدر این جریان است و بعد از آن آقای الهام یا افراد دیگری در دولت هستند. با توجه به اینکه شخصیت قاطع و مقبولی در این جریان یا در دولت و حتی در جبهه پایداری وجود ندارد به نظر نمی رسد که این جریان با اقبال مواجه شود.

دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب با بیان اینکه فعالیت انتخاباتی جریان انحرافی نسبت به قبل کاهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم شنیده می شود این جریان مکانی را گرفته و فعالیت هایی را هم انجام می دهد اما این فعالیت ها یک ماه و نیم است که نسبت به قبل خیلی کاهش پیدا کرده است.پیش از این جریان انحرافی برای تبلیغات به چند استان هم رفته بودند که الان دیگر این اقدام را انجام نمی دهند. به نظر می رسد که این جریان روی طرحهای پخش پول بین مردم کار می کنند و بیشتر رای آوری در مناطق روستایی و شهرستان کوچک مد نظرشان باشد.

خورشیدی یاد آورشد: آقای احمدی نژاد به دلیل اجرای هدفمندی یارانه ها و پرداخت یارانه اقبالی در شهرهای کوچک  و روستا ها داشت که البته با ایجاد مشکل ارز و افزایش تورم که موجب فشار معیشتی زیادی به مردم شد از بین رفت و اگر فرض کنیم  که در خوش بینانه ترین حالت 30 درصد شانس داشت این شانس 20 درصد شد.

وی تصریح کرد: آقای احمدی نژاد که نمی تواند کاندید شود و روی شخص دیگری دست می گذارد، اقبال یک فرد قابل انتقال به فرد دیگری نیست و سابقه آن را هم دیدیم در سال 84 آقای احمدی نژاد در اوج قدرت رییس جمهور شد و همان زمان انتخابات شورای شهر سوم را داشتیم که در این انتخابات در تهران در اوج قدرت دولت از 15 نفر که به شورای شهر راه پیدا کردند تنها دو نفر در لیست دولت بودند.

دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مقبولیت دولت را در میان مردم کاهش داده است، افزود: بنابراین مقبولیت قابل انتقال نیست و شما خواهید دید که همین مشکلات اقتصادی که افزایش پیدا می کند از اقبال کاسته می شود. ورود در انتخابات دوره آینده نیاز به ظرفیت بسیار بالایی دارد و بعید به نظر می رسد که مردم  تکرار این سیاست ها و تدابیر دولت فعلی را بپذیرند.

خورشیدی افزود: همانطور که دیدید در افکار سنجی که در تلویزیون پخش شد یک نوع محک زدن دولت بود و در نظر سنجی دو گزینه داشتیم اجرای مرحله دوم هدفمندی یا مهار تورم و 84 درصد به مهار تورم رای دادن ، یعنی به سیاست دولت رای ندادند و اینگونه می توانیم پی ببریم که اقبال دولت یا پایداری ها چقدر است.

وی اظهارداشت: به نظر می رسد که در زمان باقی مانده تا انتخابات  جریان انحرافی بحث تبلیغات بدون هیچ گونه عملیات اجرایی را خواهند داشت و نمونه آن همان مباحثی است که روزنامه منتسب به دولت دارد و این نوع حرکتهای تبلیغاتی و تخریبی راادامه می دهند ولی این نوع شگردهای تبلیغاتی با اقبال مواجه نمی شود و خیلی تاثیر گذار نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
هدف دشمنان داخلی و خارجی از این نابسامانی اقتصاد هم دقیقا همینه نارضایتی از دولت و نظام .
فاز ساختن معترض سیاسی تبدیل شده به معترض اقتصادی که احتمال همه گیر شدنش بیشتره
ان شاء الله مردم متوجه این مسئله باشن
خاتمی
گرانی گرانی گرانی مقبولیت احمدی نژآد را نابود کرده است .هرکس را او معرفی کند .یا خود را منتصب به اوکند .اب را در هاون کوبیده .
Iran, Islamic Republic of
عزیز من شما ساده اندیشی می کنید که فکر می کنید علت تورم احمدی نژاد است می بینید که خورشیدی هم گفته مشکلات ارزی باعث تورم شده است اما متاسفانه اصولگرایان بی عمل تمام بوقهای خود را برای فریب مردم و تخریب دولت به کار برده اند اما مکرو و مکرالله والله خیر الماکرین
nima
آخه يكي نيست بگه اگه پدر داماد احمدي‌نژاد نبودي اصلا كسي نظرت رو مي‌پرسيد كه حالا عليه دولت اظهار نظر ميكني؟
Iran, Islamic Republic of
خوب اگه راي ندارند لااقل بذاريد كانديدا داشته باشند تا حرف شما محقق بشه
جلیلیان
Iran, Islamic Republic of
خدای متعال از این انقلاب محافظت می کند و این جریانات ذراتی هستند که در برابر حرکت خروشان ملت ایران محو می شوند .
حسن
من فقط یه چیزی رو بگم و اون اینکه وقتی آدم بیرون گود نشسته خیلی خوب می تونه حرف بزنه؛ عزیز من اداره مملکت خیلی سخت تر از اونه که بعضی ها دم از اون می زنند وگرنه اینهمه حزب و جبهه خلق الساعه چرا تا حالا نتونستن کاری برای مردم انجام بدهند.
badr
فکر نمیکردم سایت شما نظراتی که کمی از شما زاویه داشته باشد را سانسور کند.
آقايي كه گفتن اگه طرفدار ندارن بگذاريد كانديدا بشن حرف كاملا غلطي است برخي افراد مثل لیدر جريان انحرافي اصلا عددي نيستن كه ما تريبون انتخابات رو دستش بديم و بياد در رسانه ملي وقت مردم رو بگيره ... و عوامفريبي كنه