سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۱

وعده قلعه‌نویی برای زمان بازی مجیدی

شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 265846
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش شرایط خوبی برای حضور در ادامه لیگ برتر دارد گفت: خوشبختانه بازیکنان با انگیزه و نشاط خاصی در تمرینات شرکت می کنند اما همچنان مشکلات مالی آنها را اذیت می کند که امیدوارم این مشکل هم حل شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، امیر قلعه نویی که عصر امروز شنبه و پس از تمرین آبی پوشان با خبرنگاران حاضر در محل کمپ اختصاصی باشگاه استقلال گفتگو می کرد افزود: جلسه خوبی با آقای فتح الله زاده داشتیم و بسیار امیدواریم که مشکلات مالی باشگاه استقلال هم هر چه سریعتر حل شود و امیدوارم باشگاه بتواند پولی فراهم و به این بازیکنان تزریق کند تا با انگیزه بیشتری کار را ادامه دهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار هفته بیست و یکم آبی پوشان در لیگ برتر گفت: بعد از دیدار با ابومسلم در جام حذفی ما تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ایم و برای دیدار با مس کرمان کاملا آماده هستیم. شرایط ما به گونه ای است که هر تیمی که برابر استقلال می ایستد با تمام توان و سختکوش تر از قبل برای رسیدن به امیتاز مبارزه می کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی از فرهاد مجیدی در ترکیب استقلال استفاده خواهید کرد گفت: فکر می کنم مجیدی برای دیدار با مس کرمان در فهرست 18 نفره استقلال قرار بگیرد.

امیر قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که برنامه شما برای دیدار با پرسپولیس چیست گفت: من فعلا به پرسپولیس فکر نمی کنم. ما باید تمرکزمان روی دیدار با مس کرمان باشد و بعد از آن باید به انزلی برویم و پس از بازی با ملوان به فکر دیدار با پرسپولیس خواهیم بود. الان فقط به بازی با مس کرمان فکر می کنم.

تیم فوتبال استقلال که عنوان صدرنشینی رقابت های لیگ برتر را یدک می کشد روز دوشنبه و در هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران میزبان مس کرمان خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پس فرهاد مجیدیش چی شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!