دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۱

واکنش ژنرال به اظهارات سرپرست سرخ‌ها

جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب: 266910
سرمربی تیم استقلال بدون اینکه نامی از سعید شیرینی ببرد، به صحبت‌های سرپرست تیم پرسپولیس واکنش نشان داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، امیر قلعه‌نویی قبل از شروع تمرین امروز باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران در رابطه با بازی شنبه این تیم با ملوان گفت: هر بازی حکم فینال را برای ما دارد و این دیدار از اهمیت و سختی بیشتری برخوردار است. به این دلیل که ما در مقابل تیم خوبی به نام ملوان قرار می‌گیریم که در ورزشگاه انزلی تیم پخته‌تری است. تیم ملوان که این فصل متحول شده است همواره یکی از قطب‌های فوتبالی بوده و همواره تیم‌های بزرگ را اذیت کرده است. از سویی دیگر این تیم از یک مدیر خوب به نام آقای درودگر بهره می‌برد که کارش را به خوبی بلد است ولی ما هم روند رو به رشدی را آغاز کرده‌ایم و بازیکنان روز به روز همدل‌تر می‌شوند.

وی افزود: با توجه به فشردگی مسابقه‌ها ما تنها به ریکاوری و آماده‌سازی بدنی بازیکنان می‌رسیم و فرصت برای کارهای تاکتیکی نداریم و امیدواریم این دیدار مانند همیشه بازی زیبایی از کار دربیاید. از طرفی با استعلام از هواشناسی متوجه شدیم هوای انزلی در روز بازی بارانی نیست و نسبت به سال پیش چمن این ورزشگاه از وضعیت بهتری برخوردار است.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه آیا جو داربی در این بازی بر روی بازیکنان استقلال تاثیرگذار است یا خیر گفت: همه فکرم بازی با ملوان است و در حال حاضر فینال انزلی را در پیش داریم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی در رابطه با مصدومان و محرومان استقلال برای بازی با ملوان گفت: خسرو حیدری محروم است و عباس محمدرضایی را نیز با وجود تلاش زیاد کادر پزشکی استقلال شاید در این بازی در اختیار نداشته باشیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به اینکه چرا کری‌خوانی داربی از تماشاگران، بازیکنان و مربیان به مدیران این دو باشگاه سرایت کرده گفت: من اصلا مطبوعات را نمی‌خوانم ولی جامعه ما به آرامش نیاز دارد و مردم این رفتار را قطعا نمی‌پسندند. طرفداران فوتبال باید از فوتبال لذت ببرند و نباید طوری نباشد که تا از یک مدیر تعریف کنی،عده‌ای به علت تعریف شما از آن مدیر علیه شما موضع بگیرند. دلیل آن این است که اهل فن دست اندرکار فوتبال نیستند. من یک بار از رویانیان تمجید کردم و گفتم او مدیر خوبی است و عده‌ای علیه من به شدت موضع گرفتند. متاسفانه ما به جای لذت بردن از فوتبال، از این رشته ورزشی مثل یک سوهان اعصاب استفاده می‌کنیم. اگر آقایان علیه من اطلاعیه‌ای ندهند، من باز هم می‌گویم که هر دوی مدیران استقلال و پرسپولیس افراد زحمت‌کشی هستند و فتح‌الله‌زاده در این میان سابقه بیشتری دارد و این در شان فوتبال ما نیست که به کسی توهین کنیم. متاسفانه نابلدها برای مطرح شدن باعث ایجاد مشکل می‌شوند. اگر دقت کنید هیچ گاه مصاحبه‌های افراد فوتبالی مانند محمود خوردبین باعث تنش نمی‌شود.

قلعه‌نویی افزود: من دیشب دیدار بارسلونا را تماشا می‌کردم و این تیم با وجود اینکه گل مساوی را در دقیقه 89 دریافت کرد، هواداران این تیم از این تیم تشکر کردند و از فوتبال لذت بردند. باز هم می‌گویم آدم‌های اهل فن در این فوتبال نیستند و این در فوتبال ایران مشکل ایجاد کرده است.

قلعه‌نویی در پایان حفظ احترام به رویانیان و فتح‌الله‌زاده را لازم دانست و گفت: همه باید به هم احترام بگذاریم و از تنش دوری کنیم. در این میان هواداران گهر دورود نمونه‌ی خوبی برای این مسئله هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
France
میشه بگید تیتری که زدین چه ربطی به خبر داشت؟کجاش واکنش به حرفهای شیرینی بود؟