شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۶

از چه توبه کنیم؟ از اصلاح مملکت؟!

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 263948
اینکه کسی که می‌خواهد مملکت را اصلاح کند توبه کند یعنی باید شروع به فاسد کردن مملکت کند که معقول نیست در نتیجه من درکی از این اصلاح‌طلبان ندارم.
به گزارش جهان، غلامحسین کرباسچی در گفت وگو با روزنامه اعتماد با انتقاد از درخواست سیاسیون و حامیان نظام که خواهان اعلام برائت اصلاح طلبان از جریان فتنه 88 و اقدام آن در براندازی هستند، در سخنان جالبی گفت: معنای اینکه اصلاح‌طلب‌ها بیایند توبه کنند چیست؟ منظور این است که باید از اصلاح مملکت که خواسته همه است توبه کنند؟ و به جای اصلاح، افسادطلب شوند؟ به این معنا توبه اصلاح‌طلبان خواست کسی نیست. اما این مفهوم برای کسی که در جایی جرمی مرتکب شده کاربرد دارد. ولی اینکه کسی که می‌خواهد مملکت را اصلاح کند توبه کند یعنی باید شروع به فاسد کردن مملکت کند که معقول نیست در نتیجه من درکی از این اصلاح‌طلبان ندارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از قدیم گفتن: کسی که خودش و به خواب زده نمیشه بیدارش کرد.
وإذا قيل لهم لا تفسدوا في الأرض قالوا إنما نحن مصلحون...
Iran, Islamic Republic of
از حقه بازی توبه کنید از نوکری استعمار توبه کنید از نفاق توبه کنید از پررویی توبه کنید
خیلی پررویی به والله...
شما با چه رویی داری تو ای مملکت نفس میکشی ؟!!!
از این که قبل انتخابات همه را متهم به قانون گریزی می کردید اما خودتان قانون شکن شدید . ساختار شکن شدید ... به جان این مملت افتادید .
.
از اینکه برای کروبی که در فیلم های انتخاباتی اش همه عطش قدرت طلبی را در او دیده بودند .
.
از اینکه در تخریب چهره ها از هیچی کاری ابا نداشته اید اما دریغ از یک حرف خوب از دهن شما .
.
تو و امثال تو با قانون گریزی می خواستید مملکتو اصلاح کنید ؟
.
با آشوب ، با آتش کشیدن ، با فریفتن و کشتن جوان های بیگناه مردم . مگر شما ها نبودید که ادعای دلسوزی نظام می کردید . مگر شما در انتخاباتی شرکت کردید که آن را قبول نداشتید ؟ ولی چرا وقتی تعهد می دادید زیر پایه برگه تعهد به نظام امضا زده اید . ؟؟
بیاییدازگندکاری که درفتنه88کردین ودشمن درجه اولمان، بوش ازخداوندبرای شماآرزوی موفقیت کرده توبه کنین والاهرمسلمان دلسوزی اصلاح طلب است درذات خود.امااصلاح طلب اسلامی نه مانندشما.