دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

اطلاعاتی‌ها آماده مقابله با فتنه جدید

يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 262008
صفارهرندی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی آمادگی کامل برای خنثی‌سازی هر فتنه جدید در کشور را دارند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدحسین صفارهرندی عصر امروز در آغاز جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به سختی‌ها و مشقاتی که در دوره پیامبر(ص) و یارانش نازل می‌شد، اظهار داشت: در دوره پیامبر(ص) نیز کسانی بودند که از آب وضو پیامبر تبرک می‌گرفتند ولی در مقابل مشکلات و شداید دنیا خشمگین می‌شدند و از پیامبر در مورد تحقق ‌وعده الهی می‌پرسیدند.
 
وی ادامه داد: افراد با روحیات دوره پیامبر نیز در حال حاضر در جامعه وجود دارد و تا احساس کنند که ممکن است چهار تا موشک در تهران فرود بیایید سرو صدا و بلوا راه می‌اندازند.
 
این فعال سیاسی کشور ادامه داد: خدا بندگانش را در همه حال آزمایش می‌کند و می‌خواهد ایمان انسان‌ها را با آزمایش‌های گوناگون بسنجد.
 
وی خاطرنشان کرد: ایمان دو بخش دارد. بخشی اقرار به زبان و بخشی نیز در دل انسان وجود دارد، ایمان واقعی را باید از علی (ع) آموخت که هرچه در دوره‌های مختلف فشار بیشتری از طرف‌های متفاوت می‌دید ایمانش قوی‌تر می‌شد و بانشاط‌‌‌تر در برابر شداید سختی‌های دنیا ایستادگی می‌کرد.
 
به گزارش فارس، موضوع سئوالات دانشجویان از صفار هرندی در مورد ابعاد فتنه 88، انتخابات آینده ریاست جمهوری، مسائل اقتصادی کشور، وضعیت دستگاه قضایی در برابر مجرمان و مبارزه با مفاسد اقتصادی و بررسی ابعاد فتنه و ایجاد فتنه‌های دیگر، میزان آمادگی دستگاه‌های اطلاعاتی برای خنثی‌کردن فتنه و مسائل سوریه و جهان اسلام بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *