دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

آقای سخنگو ادعای روزنامه ایران را تکذیب کرد

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 254410
به گفته خسرو دانشجو سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تا کنون هیچ خبر و مستنداتی مبنی براینکه مدیری از زیرمجموعه شهرداری تهران از منابع شهرداری برای اخلال در بازار ارز استفاده کرده باشد ارائه نشده است.
به گزارش جهان به نقل از همشهری، چند روز پیش یکی از روزنامه‌های وابسته به دولت به نقل از خسرو دانشجو سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خبری را مبنی بر تایید دستگیری برخی مدیران شهرداری به اتهام اخلال در بازار ارز منتشر کرد. خسرو دانشجو اما دیروز در مصاحبه با همشهری ضمن رد هرگونه اتهامی به مدیران شهرداری در ارتباط با اخلال در بازار ارز گفت: مدتی قبل خبرنگار روزنامه ایران طی تماسی با من سوال کرد که آیا شورا در ارتباط با اخلال بازار ارز که گفته می شود تعدادی از مدیران شهرداری درآن نقش داشتند عکس العملی نشان می‌دهد یا نه؟
 
سخنگوی شورای شهر گفت: من در پاسخ عرض کردم که باید شخصیت حقوقی و حقیقی افراد را از هم تمیز داد به این معنی که اگر فرد مدیری از جایگاه حقوقی خود و از منابع شهرداری خدای ناکرده در جهت اخلال بازار ارز اقدامی صورت داده باشد حتما شورا دخالت می‌کند اما ازبعد شخصیت حقیقی اگر مثلا فردی دست در جیبش کند و کاری خلاف مقررات انجام دهد به شورای شهر ارتباطی ندارد.
 
اما آنچه از نظر سخنگوی شورای شهر در خبر منتشر شده در روزنامه ایران اتفاق افتاد این بود که پس از صحبت با آن خبرنگار پاراگرافی به صحبت‌های اینجانب اضافه شد مبنی بر اینکه بر اساس شنیده‌ها بازداشت دو نفر از مدیران شهرداری تایید شده و گویا اسم مسئولی نیز در آن برده شد که این بخش از خبر به هیچ وجه به من ارتباطی ندارد. دانشجو که معاونت نظارتی شورای شهرتهران را نیز برعهده دارد، تاکید کرد: تا این لحظه هیچ خبر و مستنداتی مبنی بر اینکه مدیری از زیر‌مجموعه شهرداری منابعی از شهرداری را برای اخلال در بازار برداشت کرده باشد وجود ندارد که ما بخواهیم پیگیری کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *