يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

قبور کشته گانِ راه طاغوت + تصاویر

سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 252315
این که چرا قبور کشته‌شدگان ارتش عراق به زباله‌دانی تبدیل شده و این که چرا مردم این چنین نسبت به سربازان صدام ابراز تنفر کرده‌اند، سؤالی است که در طول تاریخ بارها پرسیده شده و هر بار جواب خود را نیز یافته است
به گزارش جهان به نقل از فارس، چهل و چند کیلومتری شمال شرقی بغداد، قریه‌ای است پرت افتاده از جاده و خیلی کوچک که مثل هزاران روستای جمع و جور و مخروبه عراق سال به سال گذر غریبه‌ای به آن نمی‌افتد! ما هم رفته بودیم پی مرقد ابراهیم بن مالک اشتر که به این روستا برخوردیم!

آن چه در جوار این روستا جلب توجه می‌کرد زباله‌دانی عجیبی بود که شکل غیر متعارف آن کنجکاوم کرد تا دقیق‌تر به آن نگاه کنم!

آن جا زباله‌دانی نبود! یعنی قرار نبود باشد! آن جا گورستان سربازانی بود که برای تحقق رویای قادسیه صدام جان باخته بودند! به تعبیر خودشان الشهدا الابطال! یکی‌شان در سال 1984 در شرق بصره جان باخته بود و دیگری در شلمچه و ...!

با این که تاریخ‌ها رنگ و رو فته بود اما می‌شد فهمید که طرف عملیات بدر کشته شده است!

این که چرا قبور کشته‌شدگان ارتش عراق به زباله‌دانی تبدیل شده و این که چرا مردم این روستا این چنین نسبت به سربازان صدام (که از اهالی همان روستا و بستگان ساکنان آن به شمار می‌آمدند) ابراز تنفر کرده‌اند، سؤالی که در طول تاریخ بارها و بارها پرسیده شده و هر بار جواب خود را نیز یافته است! چرا قبر معاویه و یزید مزبله شده؟

چرا نشانی از قبور اهالی جبهه باطل و سربازان این جبهه نیست؟ و چرا در نقطه مقابل قبور سربازان جبهه حق (هر چند گمنام و ناشناس) آباد و معمور و «مزار» و محل زیارت است؟

و کافی است یادی کنیم از پیکر شهیدی ایرانی که اهالی یکی از روستاهای حاشیه شرقی هورالعظیم (واقع در استان العماره عراق) یافته و در جوار روستای خود دفن کرده و امروزه به زیارتگاه مردم آن منطقه تبدیل شده است! شهیدی که افتخار سربازی اسلام را داشت و به فرمان امام راهی نبرد با جهان کفر و استکبار شده بود!

اگر برای حقانیت جبهه حق هزاران دلیل موجود باشد این تصاویر یکی از این دلائل است!

قبر رزمنده‌ای که برای اسلام می‌جنگد حتی در خاک عراق به زیارتگاه تبدیل می‌شود و گور سرباز جبهه باطل در روستای خودش به زباله‌دانی تبدیل می‌شود1 و سلام خدا بر شهدا!


گور سرباز عراقی کشته شده در جنگ تحمیلی


گور کشته ی عراقی در جنگ تحمیلی


گور کشته ی عراقی در جنگ تحمیلی


گور سرباز کشته شده ی عراقی در جنگ تحمیلی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *