سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۰

تقسیط خریدبیمه سربازی امکان‌پذیر نیست

يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 248517
مدیر کل درآمد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به شرایط موجود، امکان تقسیط خرید بیمه دوران سربازی وجود ندارد و تمامی مبلغ بایستی نقدا پرداخت شود.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، محمدحسن زدا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص تغییر شرایط نحوه خرید بیمه خدمت سربازی اظهار داشت: افرادی که قبل از رفتن به خدمت سربازی نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کرده و بیمه شده باشند و پس از دوران سربازی نیز نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کنند می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای مدت زمان خدمت سربازی را به عنوان سابقه بیمه به سوابق بیمه‌ای خود اضافه کنند.

وی با اشاره به افرادي که قبل از دوران سربازی بیمه پرداز تامین اجتماعی نيستند گفت: اين افراد بایستی حق بیمه دوران سربازی را کامل بپردازند و با پرداخت کامل حق بیمه دوران سربازی این سنوات به عنوان سابقه برای بیمه شده محسوب می‌شود.

مدیر کل درآمد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: افراد متقاضی با مراجعه به شعبه‌ای که حق بیمه می‌پردازند و تکمیل فرم مربوطه نسبت به درخواست خرید بیمه دوران سربازی اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *