يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

توقف اجراي مصوبه ۱۰هزار ميلياردي دولت

يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 248427
معاونت حقوقي رياست جمهوري با ارسال نامه اي به حسيني، وزير اقتصاد اعلام کرده که تداوم اجراي اين مصوبه دولت از اواسط تيرماه، ديگر مجوز ندارد.
به گزارش جهان، روزنامه خراسان در ستون ویژه های خود نوشت:

تخفيف براي ورود کنسروماهي ساخت اکوادور به ايران


بر اساس دستوري که از سوي سازمان توسعه تجارت به نهادهاي مربوطه ابلاغ شده، محصولاتي از قبيل موز، انبه، آناناس، ميگو و کنسروماهي تن از کشور اکوادور، امکان ورود به کشور با تعرفه هاي پايين گمرکي را پيدا کرده است و در صورت احراز شرايطي مانند توليد در اين کشور و تاييد سفارت ايران در اکوادور، مي تواند به راحتي وارد ايران شود.

توقف اجراي مصوبه ۱۰هزار ميلياردي دولت درباره تامين اجتماعي

در حالي که بر اساس مصوبه فروردين ماه هيئت دولت، بانک مرکزي و بانک هاي عامل موظف شده بودند مبلغ ۱۰هزار ميليارد ريال تسهيلات به منظور پرداخت مطالبات پزشکان، داروخانه ها و مراکز درماني، با قيد فوريت در اختيار صندوق تامين اجتماعي قرار دهند، شنيده شده معاونت حقوقي رياست جمهوري با ارسال نامه اي به حسيني، وزير اقتصاد اعلام کرده که تداوم اجراي اين مصوبه دولت از اواسط تيرماه، ديگر مجوز ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *