شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

توضیح محسن‌هاشمی درباره دیدارمهم پدرش

شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب: 248388
در حالی كه در هفته گذشته یك روزنامه اصلاح طلب از دیدار هاشمی رفسنجانی و علی اكبر ناطق نوری پیرامون انتخابات ریاست جمهوری 92 خبر داده بود،، محسن هاشمی فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اگرچه این دیدار را تایید كرد، اما برخی از اخبار منتشره در این باره را تكذیب كرد.
به گزارش جهان به نقل از نیمروز، روزنامه 'آرمان روابط عمومی' از دیداری میان ناطق نوری با هاشمی رفسنجانی خبر داده كه در آن ناطق نوری از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حضور در انتخابات ریاست‌ جمهوری یازدهم دعوت كرده است. به نوشته این روزنامه حجت‌الاسلام ناطق نوری در این دیدار خطاب به هاشمی رفسنجانی گفته است: من با نیروهای انقلاب، بازاری‌ها و روحانیت در تماس هستم، این نیروها از برخوردهایی كه با شما صورت می‌گیرد ابراز نگرانی می‌كنند.شما شفاف بیائید در صحنه و ما هم پشت شما هستیم. هاشمی هم در این دیدار تاكید كرده كه 'بدون واهمه' در صحنه انتخابات حضور خواهد یافت.
 
انتشار این خبر سبب شد تا محسن هاشمی به خبر كاندیداتوری پدرش در انتخابات واكنش نشان داد.
 
محسن هاشمی در واكنش به این خبر به قانون گفته است: اگر به خبر دقت كنید، حاج آقا( آیت الله هاشمی رفسنجانی ) اعلام كاندیداتوری نكرده اند، بلكه ایشان به آقای ناطق گفتند كه اگر لازم باشد كه ایشان اثرگذاری كنند بطور فعال تر در عرصه انتخابات وارد خواهند شد.
 
سایت فرارو در این باره نوشته است:" به نظر می‌رسد فقدان گزینه مطلوب برای پیش بردن پروژه دولت وحدت ملی كه حداقل پایگاه اجتماعی ای را داشته باشد،طراحان این پروژه را به سمت آیت الله هاشمی سوق داده است و نمی‌توانند جزء او گزینه ای دیگر را در نظر داشته باشند.”
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *