يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

رئیس جمهور: "خاتون" خلاف شرع نیست

سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 247747
رئیس جمهور گفت:فکر می‌کنیم حق جوانفکر نیست که دستگیر شود و فکر نمی‌کنیم این دستگیری به نفع کشور باشد نه اینکه ما عدالت را نادیده بگیریم اما حرف جوانفکر برخلاف رهبری نبوده و مجله خاتون خلاف شرع نیست.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در نشست خبری خود با اشاره به تهدیدات علیه ایران گفت: فکر می‌کنید این شرایط بین ایران و آمریکا می‌تواند ادامه پیدا کند؟ مجبورند تجدید نظر کنند و راهی جز تجدید نظر وجود ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه درگیری با ایران سودی نداشته خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود که دنیا آرام باشد ما هم پیشرفت‌مان سریعتر می‌شود و کسی که بیشتر از همه ضرر کرده آمریکاست اکنون هم بین سیاست‌مداران آمریکایی طرح تجدید نظر مطرح است. 33 سال که صهیونیست‌ها را بر علیه ایران گرفته‌اند چه سودی به دست آورده‌اند.
 
رئیس جمهور درباره دستگیری جوانفکر و فشارهایی که به دولت وارد می‌شود گفت: 7 سال است که در فشاریم . ما به فشارها عادت کرده‌ایم.
 
وی در این باره که فشارها از طرف کدام گروه است، گفت: فشارها از زمین و دریا و هوا وارد می‌شود .
 
احمدی نژاد در پاسخ به سوال این خبرنگار در مورد اینکه برداشت شما چیست گفت: برداشت من غیر از برداشت شما است. باید ببینیم مشکل چیست و آن را حل کنیم. ما فکر می‌کنیم حق جوانفکر نیست که دستگیر شود و فکر نمی‌کنیم این دستگیری به نفع کشور باشد نه اینکه ما عدالت را نادیده بگیریم اما حرف جوانفکر برخلاف رهبری نبوده و مجله خاتون خلاف شرع نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *