سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۴۱

همراهان احمدی‌نژاد در سفر به نیویورک؛ مشایی، بقایی، الهام و.../ 2وزیر و 2معاون مشایی جا ماندند

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 245897
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور کشورمان در حالی عازم نیویورک شد که جمعی از مقامات و اطرافیان وی به دلیل عدم صدور ویزا از این سفر بازمانده اند.
به گزارش جهان، احمدی‌نژاد ساعت 11 امروز شنبه فرودگاه مهرآباد را به منظور شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک ترک کرد.

اسفندیار رحیم مشایی، محمد شریف ملک‌زاده، حمید بقایی، غلامحسین الهام، لطف‌الله فروزنده، مجتبی ثمره هاشمی‌، علی نیکزاد و علی‌اکبر صالحی از جمله نزدیکان رئیس‌جمهور هستند که وی را در این سفر همراهی می کنند.

بیست ویزا نیامد/ ۲وزیر و ۲معاون مشایی از سفر به نیویورک بازماندند

در همین حال فارس نوشت، کارشکنی آمریکایی ها درباره صدور ویزا برای هیئت همراه رییس جمهور در این سفر نیز تکرار شده و وزارت امور خارجه آمریکا از صدور بیست ویزا برای هیئت ایرانی شانه خالی کرده است.
 
از مجموع 160 ویزای درخواستی برای هیئت همراه رییس جمهور نزدیک به بیست نفر از اعضای هیئت از همراهی محمود احمدی نژاد به دلیل عدم صدور ویزا بازماندند.
 
این بار علاوه بر خبرنگاران همراه رییس جمهور و همچنین تیم های حفاظت و تشریفات برخی از مقامات نیز به دلیل عدم صدور ویزا موفق به همراهی رییس جمهور نشدند.
 
وزارت امور خارجه آمریکا برای محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی و محمد جعفر بهداد معاون سیاسی دفتر رییس جمهور و دو تن از وزرای کابینه ویزا صادر نکرد.
 
معاونت تشریفات نهاد ریاست جمهوری، برای 160نفر تقاضای ویزای سفر به نیویورک کرده بود که این تقاضا از حدود دو ماه پیش تسلیم سفارت آمریکا در سوییس شد.

سفر رئیس جمهور حدود یک هفته به طول می انجامد و سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل طبق برنامه روز چهارشنبه برگزار می شود.

دیدار با گروه‌های مختلف آمریکایی اعم از دانشجویان، هنرمندان، نخبگان و همچنین اساتید دانشگاه‌ها همچنین ایررانیان مقیم نیویورک از دیگر برنامه های این سفر است.

رئیس جمهور در این سفر با رسانه های آمریکایی نیز مصاحبه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Saudi Arabia
مگر اینکه آمریکایی ها بفکر بیت المال ما باشند و با عدم صدور ویزا هزینه های سفر را کم کنند و گرنه اگر نیازی به ویزا نبود معلوم نبود مثل سفر هیات رئیس جمهور به اجلاس مکه چند نفر .......... و اعضای فامیل و بستگان همراه هیات می رفتند؟
Netherlands
کاش یک نفر میرفت ولی رفتنش....
160 نفر ؟ چه خبره ؟ ارز مسافرتی هم به ایشان تعلق می گیرد یا نه ؟
Latvia
اجازه بدین برن سال آخرش . برن با خانواده یک گردشم اونارو ببره
این سفر کرده که صد خاطر دل همره اوست
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش

از خداوند متعال درخواست داریم تا سخنان بر حق جمهوری اسلامی بر دل نمایندگان حاضر در سازمان ملل بنشیند
Iran, Islamic Republic of
با سلام بله لازمه اینهمه با خانواده های محترمه بروند
Iran, Islamic Republic of
خداوكيلي اينهمه آدم لازمه برن؟! چه دستاوردي داره براي كشور؟
مثل سال قبل پسر و عروس و همسر و نوه و ... هم هستند با ايشون؟
Iran, Islamic Republic of
میشه منم برم؟
از این 100 نفر چند نفر اعضای خانواده محترم رییس جمهور و دختر و پسر و داماد و عروس و نوه و ...... ومتعلقین محترم وزرا و غیره هستند.
سال قبل که بعد از بازگشت معلوم شد هیئت بلند پایه متشکل از چند فرزند و .....و خانواده و ..... بوده !!
ارز مسافرتی حضرات چند دلاره ؟
به نرخ مرجع 1226 تومانی؟!
Iran, Islamic Republic of
آقا جون لازمه همه برن !!! پ ن پ شما ها رو باخودش ببره!!! من جاش بودم تمام خانوادم رو می بردم ......
Iran, Islamic Republic of
نیکزاد و الهام و ملک زاده و بقایی برای چی رفتن؟؟؟؟؟
ای خدا پدر آمریکایی ها را بیامرزه که فقط برای 100 نفر ویزا صادر کردند و گرنه اگه قراربود هرکدام از این اعضا همراه با خانواده و پسر و عروس و نوه و داماد و.... غیره میرفتند باید لااقل ..........نفر میرفتند که حساب کن چه پولی از جیب این ملت خرج میشد !!!!!
دوستان که قوانین و اصول سفر هیئت های کشورها به اجلاس بین المللی را نمی دانند لطفا اظهار نظر و بی خود قضاوت نکنند.
البته این رو هم اضافه کنید که تقریباً نصف این جماعت خبرنگار هستند!
پول اين 160 نفر را كي خواهد داد؟دولت امريكا حتما؟چون وقتي نوبتن اينها ميرسه ميگن اونها خودشون هزينه ما را دادند واز خداشون بود كه ما بريم ا؟
Iran, Islamic Republic of
وجود مشایی دراین سفر انشاءالله موجب برکات این سفر خواهد بود به کوری چشم دشمنان
Iran, Islamic Republic of
آیا کشورهای دیگر هم با این تعداد جمعیت در مجمع شرکت می کنند ...؟؟ واصولا" چه توجیه ای برای پرداخت هزینه سفر 160 نفر به امریکا از کیسه ملت وجود دارد...؟؟/
Czech Republic
جدا از همه ی انتقاداتی که به دلیلی برخی بی توجهیها با قانون و نیز حمایت از جریان انحرافی و... از ریس جمهور داریم اما سیاست خارجی ایشان مورد تایید قاطبه ی مردم است و من مطمئنم یک بار دیگر سران غرب و صهیونیسم را در سازمان ملل وادار به فرار خواهد کرد
جالبه همه چي شده عين ..........
مگه بدون اسفندیار و حمیدجون میشه رفت جایی ؟
پس کی میخاد......
Iran, Islamic Republic of
دستاورد سفر های قبل چه بوده که دو باره این همه پول بیت المال را ......... می کنند؟
لطفا" مبلغ ونوع ارز همراه شان را هم از رئیس بانک مرکزی سوال و اعلام فرمائید.
Iran, Islamic Republic of
....... نگران بیت المال نباشید
اون عزیز بازدیدکننده که واسه چندرغاز هزینه سفر به آمریکای جنایتکار درود و رحمت میفرسته از خدا طلب هدایت کند!
Iran, Islamic Republic of
به به اقای دکتر الهام هم که در کنار جناب شمایی و بقایی تشریف بردند سرزمین یانکیها!! خوش بگذره
Iran, Islamic Republic of
آقاي نيكزادنه تنها يك وزير حرف .......
............خریدان اون مبل 500 میلیونی زیر دندوناش مونده رفته اونجا هم ضیافتش را تمام کنه
خوش بگذره آقای دکتر الهام
کی گفته بدون خانواده رفتند؟
Bahrain
یوقت به مشایی بد نگذره اونجا؟
Iran, Islamic Republic of
حيف همين ويزا براي 100 نفر بقيه. خرج اضافي است.
تنگ نظری برای یک ماموریت مهم کار منطقی نیست فراموش نکنیم که آمریکایی ها برای خیلی کمتر از اینا ، هزینه زیادی می دهند وخدا راشکر که نتیجه هم نمی گیرند امروز به هر حال صدای حق مردم ما از گلوی احمدی نزاد باید به گوش جهانیان برسه و لذا اگر مخالفید حسابش فرق می کنه
Iran, Islamic Republic of
به ماچه ! به توچه ! فضولی ! داری میسوزی ! چرا تجسس ! مشکل مملکت ما اینه ! دوست دارن ! عشقشون میکشه ! از چی ناراحتی ! ایشون ستون هستن ! ایشون زحمت کشن !اهانت را ول کردی گیر دادی به اینا ! حالا که چی ؟ منظور ؟ بترکه چشم حسود !

اینا کامنت های حمایتی از سفرهای خاندان .....!ولی حالا ببین این جماعت برای ماموریت هیات دولت که نماینده و سخنگوی جمهوری اسلامی ایران هستن چه ایراداتی میگیرن !

باباجان اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید!!!
چه اشکالی داره؟
Germany
بی خیال
این نیز بگزرد
يه سوال : دلار همراه اين عزيزان با چه قيمتي محاسبه شده ؟ آيا سهميه ارزي استفاده كردند ؟ اگر جواب مثبته ! چقدر گرفتن ؟ آيا قانون رعايت شده ؟ جهان عزيز شما كه اينهمه حساسي به رعايت قانون و محاكمه درست حسابي ....و خاندانش در مورد رئيس دولت فعلي و همراه بي شمارش به امريكاي جهانخوار همين قدر حساسيد ؟
لطفا منتشر فرماييد - ممنون
چقدر گیر میدیدا!
این احمدی نژاد همون کسی است که به هیأت دولت دردولت نهم یک شام خشک و خالی نمی داد! در حالی که تا ساعت 11 شب اون ...را نگه می داشت . حالا 100 نفردنبال خودش میبره امریکا, چه ضرورتی داره حضور این تعداد؟
Turkey
یک جا نظر میدیم تشریفات آنچنانی نداریم .و بحق هم میگوئیم کشوری مثل ایران باید از تشریفات و ابهت بالائی برخوردار باشد . آیا دوست دارید مقامات با چند نفر و با هواپیمائی که هزینه چندانی ندارد سفر کنند و وقتی یه آمریکا رسدند همه انگشت نما کنند و بگویند تحریم با اینها چکار کرده در عالم سیاست همان برخوردها مهم است
مثال مقایسه هیئت هندی در اجلاس اخیر با هیئت های دیگر که به علت نداشتن !!!!!! حتی مردم نمی شناختن نباید از همه چیز ایراد گزفت. اینهایی که رفتن آمریکاه نمایندگان ملت بزرگ ایران هستند . وبا چه توهینهای در آنجا که مزدوران صهیونیست به آنها میکنند . وباز هم این توهین ها به ایران و ایرانی است
در مقابل اینها باید اتحاد داشت اخیرا چند سالی است همه یک سری ایرادهای کوچک . تنگ نظری ها . که در شان ملت ایران نیست زیاد شده و این هم توطئه دشمن است . اونها هیچگاه خوبی ما را نمی خواند.
ما که دوست آمریکا نیستیم 160 نفر، پس دوستان آمریکا با چند نفر میرن؟