شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

فامیل بازی در بخش فارسی صدای آمریكا!

چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 245498
در ادامه گزارش به بحران شدید در بخش فارسی صدای آمریكا اشاره می شود كه سبب از دست دادن میلیون ها بیننده شده است.
به گزارش جهان نيوز به نقل از نیمروز، گزارش كمیته تحقیق كنگره آمریكا در امور ایران و خاورمیانه منتشر شد.

در صفحه ۷۳ از گزارش گروه تحقیق كنگره آمریكا به صدای آمریكا و رادیو فردا اشاره شده و آمده است: بودجه سالیانه بخش فارسی صدای آمریكا و رادیو فردا در سال ۲۰۱۰ حدود ۳۳ میلیون دلار بوده است كه در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ به ۳۵ میلیون دلار رسید. این بودجه از محل بودجه فدرال دولت آمریكا تامین می شود.

همچنین در ادامه گزارش به بحران شدید در بخش فارسی صدای آمریكا اشاره می شود كه سبب از دست دادن میلیون ها بیننده شده است.

گزارش كنگره با اشاره به تحقیقات بازرس كل ایالات متحده آمریكا می افزاید كه گروه كوچكی از مخالفان ایرانی در بخش فارسی نفوذ كرده اند كه با سو استفاده از موقعیت به بایكوت مخالفان سیاسی و عقیدتی خودشان میپردازند و در برابر افراد و گروه های وابسته به خودشان را تبلیغ می كنند. اعضای فامیل و دوستان نزدیك خودشان را به استخدام این رسانه در می آورند.

در این گزارش ادعا شده در بخش فارسی بیش از هر چیز اهداف اصلاح طلبانه و موافق حفظ كلیت نظام جمهوری اسلامی را ترویج می كنند!

به نوشته این گزارش، همه این موارد تخلفات آشكار و رفتار های غیر قانونی هستند كه خشم كنگره آمریكا را از برنامه های بخش فارسی صدای آمریكا بر انگیخته است.

در این گزارش همچنین ادعا شده برنامه پارازیت كه مواضع تند مجری برنامه را به دنبال داشت از سوی پرسنل نفودی و فاسد صدای آمریكا میباشد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *