شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

پاشازاده: ملی پوشان درحد من نیستند‬

دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 243924
مصاحبه مهدي پاشازاده در يكي از خبرگزاري‌ها كه به انتقاد منطقي از تيم ملي پرداخته بود صداي بازيكنان تيم ملي را درآورده. اگرچه ملي‌پوشان مصاحبه رسمي نمي‌كنند اما حرف‌هاي‌شان را در قالب غيررسمي به زبان مي‌آورند.
به گزارش جهان به نقل از سایت گل، ديروز يكي از ملي‌پوشان در صحبت با سايت گل به نمايندگي از ساير بازيكنان اينگونه واكنش نشان داد به انتقادهاي مهدي پاشازاده: «گفتن نظرات حق هر كسي است اما بي‌احترامي حق هيچ كس نيست و آقاي پاشازاده بايد احترام خود را نگه دارد. وقتي مربي تيم ملي ما را دعوت مي‌كند نبايد به اردوي تيم ملي بياييم؟ دوران بازيگري شما زمان جواني ما بود. بارها شاهد واكنش‌هاي شما درخصوص دعوت نشدن به تيم ملي بوديم. ما هم به خواست مربي در اردو هستيم و هيچ كدام سر خود اينجا نيامده‌ايم. پس شما براي حضور ما حق تخريب نداريد و احترام خود را نگه داريد تا مشكلي پيش نيايد.»

وقتي درباره واكنش ملي‌پوشان با پاشازاده تماس گرفتيم سرمربي پارسه متعجب شد. گفت مگر صحبتي غيرمنطقي درباره تيم ملي و بازيكنان انجام داده‌ام كه چنين واكنشي نشان داده‌ا‌ند. پاشازاده از ما خواست يك بار ديگر مصاحبه را برايش بخوانيم. وقتي خوانديم سوال كرد مگر غيرمنطقي حرف زدم؟ سپس شروع كرد به صحبت درباره تيم ملي و بازيكنان.

پاشازاده كه از اين واكنش ملي‌پوشان حسابي ناراحت بود صحبت‌هايش را اينگونه آغاز كرد: «فكر كنم انگليسي بازيكنان تيم ملي خوب شده و فارسي به كلي يادشان رفته. اگر فارسي بلد باشند و مصاحبه مرا بخوانند مي‌فهمند كه انتقادهاي من، انتقاد مثبت است و به سود تيم ملي. وقتي تيم ملي بد بازي مي‌كند بايد بگوييم بد بازي مي‌كند ديگر. كارشناس‌ها هم بايد انتقاد منطقي انجام دهند. مردم و ما همگي دوست داريم تيم ملي نتيجه بگيرد. وقتي بد بازي مي‌كنند بايد هم از آنها انتقاد شود. بازيكنان بايد بدانند چه مسووليتي در قبال من، شما و مردم ايران دارند. متأسفانه آنها نمي‌دانند شرايط را كه اگر مي‌دانستند اينگونه موضع‌گيري نمي‌كردند.»

پاشازاده وقتي بيشتر عصباني شد كه شنيد بازيكنان تيم ملي گفته‌اند احترام خودش را نگه دارد. او در اين باره واكنش تندي نسبت به بازيكنان تيم ملي انجام داد: «اولاً كه هيچ يك از اين بازيكنان در حد من نيستند كه چنين حرفي بزنند. هر وقت جام جهاني و منتخب جهان بازي كردند حرف بزنند. بهتر است كه بازيكنان تيم ملي احترامشان را نگه دارند و بفهمند چه پيراهن مقدسي را به تن كرده‌اند.»

مدافع سابق تيم ملي اينگونه ادامه داد: «از ملي‌پوشان مي‌خواهم لبنان را ببرند احترام من را نگه ندارند. من از لحاظ فردي با كسي مشكلي ندارم. اتفاقاً با خيلي از بازيكنان تيم ملي رفيق هم هستم ولي وقتي بد بازي مي‌كنند بايد بگوييم بد بازي مي‌كنند ديگر و حالا هم اگر به تريج قباي ملي‌پوشان برمي‌خورد مي‌گويم مرسي از اينكه روبروي اردن خيلي خوشگل بازي كرديد. اين بازي بهترين بازي تاريخ تيم ملي بود!»

ملي‌پوشان در واكنش به صحبت‌هاي پاشازاده گفته‌اند كه اين مدافع سابق تيم ملي هم زمان بازيگري به مربيان خود انتقاد مي‌كرده. پاشازاده در جواب آنها اينگونه صحبت كرد: «فكر مي‌كنم سن و سال اين ملي‌پوشان خيلي كم است و گذشته‌ها را يادشان نمي‌آيد. با اينكه چند سال جزو بهترين مدافعان فوتبال ايران بودم اما آقاي مايلي‌كهن هرگز به من بازي نداد. آن زمان گفتم و حالا هم مي‌گويم نظر شخصي او بوده و من جز احترام گذاشتن كار ديگري نكردم و نخواهم كرد.

شما اگر يك مصاحبه از من عليه مايلي‌كهن گير آورديد هرچه خواستيد به من بگوييد. روزنامه‌ها شاهد هستند. اصلاً از خود مايلي‌كهن بپرسيد. از بازيكنان تيم ملي مي‌خواهم اينقدر اطلاعات غلط به مردم ندهند. از آنها مي‌خواهم حداقل كمي هم جنبه داشته باشند تا از هر انتقادي ناراحت نشوند و تحمل شنيدن دو تا حرف را داشته باشند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *