شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

کارگزاراني‌ها "مو‌ج‌سوار" هستند

شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 243536
دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات گفت: اعضاي کارگزاران سازندگي در جمع اصلاح‌طلبان حضور ندارند و بر امواج به وجود آمده سوار مي‌شوند و در برخي جلسات اصلاح‌طلبان براساس مصلحت‌انديشي خود شرکت مي‌کنند چرا که در صورت عدم حضور، با مشکلات اساسي مواجه مي‌شوند.
به گزراش جهان، محمدزارع فومني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره عدم حضور اعضاي کارگزاران سازندگي در جلسات اصلاح‌طلبان گفت: کارگزاراني‌ها معمولا تک‌پري مي‌کنند و با مجموعه همراه و همگام نيستند.

دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات افزود: حزب کارگزاران عملا فعاليت سياسي خاصي ندارد و تنها در هنگام انتخابات حضورشان ديده مي‌شود.

فومني درباره چگونگي حضور کارگزاران در انتخابات گذشته گفت: در انتخابات رياست جمهوري دهم کارگزاراني‌ها به دو طيف حاميان کروبي و حاميان موسوي تقسيم شدند.

وي ادامه داد: اعضاي کارگزاران سازندگي در جمع اصلاح‌طلبان حضور ندارند و بر موج به وجود آمده سوار مي‌شوند و در برخي جلسات اصلاح‌طلبان براساس مصلحت انديشي خود شرکت مي‌کنند چرا که در صورت عدم حضور با مشکلات اساسي مواجه مي‌شوند.

فومني درباره تأثيرگذاري هاشمي در جريان اصلاحات گفت: هاشمي مردي براي تمام فصول است و همواره لزوم حضور وي در فضاي سياسي کشور قابل لمس بوده است.

دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات با اشاره به اختلاف و تشتت ميان احزاب اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: متأسفانه بعضي از گروه‌هاي اصلاح‌طلب نيز جلساتي خصوصي تشکيل داده و ساير گروه‌ها را دعوت نمي‌کنند و آنان بايد بدانند که اصلاح‌طلبي ارث پدري کسي نيست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *