پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

مرسی در تدارک حمله به بیت المقدس!

جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 243329
خاخام "شموئیل شموئیلی" با ادعای اینکه مرسی در تلاش برای حمله به بیت المقدس است، گفت اگر اسرائیل هم اکنون به رویارویی با مصر بر نخیزد، محمد مرسی به رهبری مخالف همچون جمال عبدالناصر تبدیل می شود و در نهایت مجبور می شویم هزینه سنگین آن را بپردازیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر؛ یک خاخام صهیونیستی ادعا کرده است محمد مرسی رئیس جمهور در حال برنامه ریزی برای اشغال بیت المقدس و اخراج یهودیان از این شهر است.
 
به نوشته النشره ، خاخام "شموئیل شموئیلی" با ادعای اینکه مرسی در تلاش برای حمله به بیت المقدس است،  گفت  اگر اسرائیل هم اکنون به رویارویی با مصر بر نخیزد، محمد مرسی به رهبری مخالف همچون جمال عبدالناصر تبدیل می شود و در نهایت مجبور می شویم هزینه سنگین آن را بپردازیم.
 
به گزارش سایت "حاباد" که وابسته به یهودیان تندرو است، این خاخام همچنین خواستار کنترل شدید مناطق ورودی به نوار غزه شد تا به ادعای خودش تسلیحات جنگی و شیمیایی از ایران و سوریه وارد این منطقه نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *