دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۱

دایی یا مایلی‌کهن؛ سرمربی قرمزها کیست؟

چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب: 230745
از وعده آخر مديرعامل هر لحظه دورتر مي‌شويم و در پرسپوليس، هنوز خبري از سرمربي نيست. سرمربي كه قرار بود تا پايان دوشنبه به همه شناسانده شود و نشد و از آن بدتر، نااميدي باشگاه است از جذب سرمربي خارجي! اين درست همان اتفاقي است كه علي پروين مي‌خواست و براي رسيدن به آن، بارها تكرار كرد كه مربي خارجي به درد پرسپوليس نمي‌خورد.
به گزارش جهان به نقل از رجانیوز، برخلاف او اما محمد رويانيان همچنان به مذاكره با مربيان خارجي خودش را سرگرم كرده و يك روز پيش از پايان مهلتي كه براي انتخاب جانشين دنيزلي به خودش داده بود، مي‌گفت كه اگر نتواند «بله» را از مانوئل ژوزه پرتغالي بگيرد، با معرفي برونو متسو كار را تمام خواهد كرد. هيچ يك از اين دو اتفاق اما رخ نداد و مانوئل هم سفرش به تهران را به ظاهر كلا منتفي كرده تا شانسش به كمترين حد برسد.
 
از سويي ديگر مديرعامل كه همه تلاشش را گذاشته بود براي قطعيت دادن به همكاري پرسپوليس و متسو، در روزي كه قرار بود در باشگاه پذيراي مربي پرتغالي باشد برنامه‌اش را عوض كرد و به سفر رفت تا با آخرين گزينه‌اش كه تا امروز ناشناس مانده در استانبول صحبت كند. سفري دو روزه كه نزديكان علي دايي مدعي شده‌اند مقصدش دبي بوده، نه تركيه و رويانيان مي‌خواسته دور از چشم رسانه‌ها حرف آخرش را با دايي بزند.
 
مردي كه اعتراض‌ها به حضور دوباره‌اش را همچنان از زبان تماشاگران هر روزه در تمرين پرسپوليس مي‌شنويم و هيچ جوره دلخواه هواداران نيست. با اين همه، رويانيان در ميان همه گزينه‌هايش جايي را هم خالي كرده براي علي دايي. آنها حرف‌هاي‌شان را پيش‌تر زده‌اند و حالا مديرعامل خيلي واضح مي‌گويد كه نام دو ايراني را هم در ليست گزينه‌هايش نوشته: «درباره محمد مايلي كهن و علي دايي فكر كرده‌ام. آنها ستاره‌هاي پرسپوليس بودند و بايد ببينيم در آينده چه شرايطي پيش مي‌آيد تا بتوانيم بهترين تصميم را بگيريم.»
 
اين يعني «امتحان پس داده»ها همچنان گزينه‌اند، حتي با وجود مخالفت‌هاي ناتمام هواداراني كه حضور سرمربي ايراني بالاي سر اين پرسپوليس پرستاره را هيچ رقمه برنمي‌تابند. برخلاف آنها تحركاتي عجيب در داخل ساختمان باشگاه به راه افتاده براي نشاندن يك مربي ايراني روي نيمكتي كه قرار بود مصطفي دنيزلي صاحبش باشد و رويانيان كه مي‌خواهد اختيار آن را بسپرد به متسوي فرانسوي.
 
به همين خاطر است كه يكسري از باشگاه‌نشين‌ها را خلع مسووليت كرده و بعضي ليدرها را متهم به همكاري و همدستي با دلال ها. در اين رابطه چند نام مطرح شده كه فعلا همگي دستشان خالي است از مسووليت و بايد ديد محمد رويانيان كه امروز همه تمركزش را گذاشته روي انتخاب سرمربي، چه برخوردي با اين عوامل خواهد داشت، اتفاقي كه براي رخ دادنش بايد تا بعد از معرفي سرمربي جديد منتظر باشيم.
 
اين سرمربي اگر باشگاه بتواند به اندازه‌اي كه بايد، تخفيف بگيرد، كسي نخواهد بود جز برونو متسو و در غير اين صورت وقوع هر اتفاق و انتخاب غيرمنتظره‌اي، محتمل خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه جاي دنيا و حتي ايران اول سرمربي انتخاب مي كنند بعد با پيشنهاد سرمربي بازيكن مي خرند!تو پرسپوليس برعكس شده.ايكاش به جاي رويانيان يه آدم ورزشي مي ذاشتن تا هم تيم به بيراهه نمي رفت هم آبروي سردار.