شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

دستور اژه‌اي براي حل مشکل داماش و گهر

سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 229227
مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: طبق اعلام نماينده مردم شهر دورود محسني اژه‌اي دستور قاطع و ويژه‌اي براي حل مشکل داماش و گهر زاگرس صادر کرده است.
به گزارش جهان امير عابديني در گفت و گو با فارس در مورد وضعيت دو باشگاه داماش گيلان و گهر زاگرس گفت: در مورد داماش با بازيکنان صلح‌نامه‌اي امضا کرده‌ايم و قرار شده انها 75 درصد از مبلغ قرارداد فصل خود را دريافت کنند. به اين ترتيب آنها بدون اينکه ريالي دريافت کنند در تمرين‌ها حاضر شده‌اند. اميد هرندي سرمربي تيم هم پولي دريافت نکرده است ولي کارش را آغاز کرده است. استانداري گيلان هم مصوب کرده بخشي از بودجه باشگاه از سوي شوراي شهر تامين شود.

وي ادامه داد: با اين حال با اين شرايط نمي‌توان به جنگ تيم‌هايي کهکشاني که 17- 18 ميليارد تومان براي جذب بازيکن هزينه کرده‌اند رفت. اما ديروز قائد رحمتي نماينده مردم دورود به من گفت که در جلسه‌اي که با محسني اژه‌اي داشته، ايشان گفته‌اند در مورد دو تيم فوتبال داماش و گهر زاگرس صريحا دستور داده‌اند وقفه‌اي در کار اين دو تيم ايجاد نشود و حتي از سيستم تامين مالي شوند و معناي اين دستور ويژه و صريح اژه‌اي، آن است که امين قضايي مي‌تواند براي دو تيم هزينه کند تا خريداري پيدا شود. اين خبري بسيار خوشحال کننده براي اين دو تيم است.

عابديني در مورد گهر هم عنوان کرد: يکي از بخش‌هاي صنعتي خواهان خريد امتياز تيم گهر زاگرس است و مذاکرات طولاني با آنها داشتم. ضمن اينکه اوضاع گهر بهتر از داماش است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *