يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۲۴

تخت گاز علی مطهری در تخریب حداد

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 223234
در ادامه خط ویژه تخریب علیه حداد عادل، این بار علی مطهری در تخریب حداد عادل سنگ تمام گذاشت.
به گزارش جهان، علی مطهری در اظهاراتی که در سایت های طرف قرارداد روابط عمومی ... انعکاس بالایی یافت مدعی شد که در صورت ریاست حداد عادل بر مجلس نهم، مجلس ضعیف خواهد شد.

وی که در انتخابات مجلس نهم با اصلاح طلبان ائتلاف کرد و نتوانست در لیست جبهه متحد اصولگرایان قرار گیرد، با دفاع از طرح سئوال از رییس جمهور -که در نتیجه آن موجب وهن مجلس شد- این اقدام را افتخار بزرگ! مجلس هشتم دانست.

مطهری با حمله به مواضع مشاور رهبر انقلاب در دوران فتنه و همچنین با رد این جمله حداد عادل مبنی بر اینکه «باید مرز میان اصولگرایان و غیر اصولگرایان حفظ شود» گفت: من و دوستانم تصمیم داریم به فضل خدا در مجلس نهم فراکسیون صدای ملت را مرکب از نمایندگان مستقل و خوش فکر تأسیس کنیم و این تفکر را دنبال کنیم.

گفتنی است در لیست "صدای ملت" در انتخابات مجلس نهم که آقای مطهری سرلیستی آن را بر عهده داشتند تعدادی از اصلاح طلبان (محجوب، جلودارزاده) و افرادی همچون کاتوزیان و عباسپور حضور داشتند.

یک منبع آگاه در گفتگویی با اشاره به مصاحبه علی مطهری با منبعی که مشخص نیست، از تشکیل اتاق فرمان تخریب رسانه ای حداد عادل در روابط عمومی یکی از نهادها خبر داد و اظهارداشت: بدهی است که با ریاست حداد عادل بر مجلس این عده منافع خود را در خطر خواهند دید لذا بسیاری از رسانه های طرف قرارداد ایشان نیز مجبورند که علی رغم میل باطنی تبدیل به تریبونی برای تخریب حداد شوند.

مصاحبه اخیر علی مطهری انعکاس زیادی در رسانه های اصلاح طلب و حامی هاشمی و لاریجانی داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ادم ازخود راضي اينچنيني ديده بوديد؟اقاي مطهري به كجا چنين شتابان .واستا ماهم سوار شيم.
این آقای مطهری حالا بعد از احمدی نژاد می خواهد به آقای حداد عادل توی دوران نمایندگی نهم مجلس گیر بی خود بده . کار این آقا شده مچ گیری و پرونده سازی .
Iran, Islamic Republic of
علی مطهری مظهر یک نماینده تندرو و بی بصیرت است، طبیعی است که نمیتواند حداد عادل که مورد اعتماد رهبری است را تحمل کند و به جای پاسخگویی، ناسزاگویی میکند.
به نظر میرسد علت حمایت مطهری فقط نسبت فامیلی ایشان با آقای دکتر لاریجانی باشد وگرنه بعید بود از ایشان حمایت کند
Iran, Islamic Republic of
مطهري مرد شجاع و مدرس زمان است ما به او افتخار مي كنيم
Iran, Islamic Republic of
با عرض معذرت هنوز هم فحاشی وبی ادبی ایشان را از مجلس فراموش نکرده ایم چطور از کسی که ابروی خانواده و پدر علامه اش را برد طرفداری می کنید اصلا من فکر می کنم هر کس که کلا مخالف باشد حالا چه صحیح و چه نا صحیح طرفدارانی پیدا می کند . و اکثر این طرفداران دنیا از کسانی هستند که دستشان از قدرت دور شده و نجات را فقط مخالفت می دانند . حال کمی انصاف داشته باشید و ببینید این آقا طی این 4 سال گذشته چه کاری جز هذیان گویی و ظاهر نمایی کرده.
Iran, Islamic Republic of
مطهری هرهری مذهب و مذبذب و فرصت طلبی است که اخلاق را زیرپایش گذاشته است و هیچ انگیزه الهی و اسلامی و ..در رفتاره و گفتارهای واهی اش پیدا نمی شود.
United States
علی مطهری ، ابوموسی اشعری دوران معاصر است
...به بهشت نمي روند ! لابد چند سال بعد علي مطهری مي شود طرفدار دو آتشه ی احمدي نژاد. البته هيچ وقت با حداد کنار نخواهد آمد . چون حداد هيچ وقت از ...بودن او سوء استفاده نخواهد کرد، کاری که هاشمی مرتکب شد و ديگران نيز مرتکب خواهند شد.
Iran, Islamic Republic of
به علی اقای مطهری عرض می کنم که اگراقای حداد رییس مجلس شد ومجلس به زعمتان ضعیف شد جنابعالی که دست به استعفایتان ملس است یک استعفای دبش بدهید وکام ان یک میلیون نفری که درانتخابات اخیر به شما رای ندادند شیرین کنید.ریاست حداد مثل ریاست شوهرخواهرتان نیست ها ...حالامن گفته باشم.
Iran, Islamic Republic of
کسی را که پاک است از محاسبه چه باک است
آقای مطهری ندزدیده و نمی ترسه .زنده باد مطهری
درود بر مطهری
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که نام نماینده مردم شایسته اش است مطهری است چون فرزند خلف شهید مطری می باشد
مطهری در دل مردم جا دارد و با این تخریبها لطمه نمیبیند.
Iran, Islamic Republic of
...عرصه ي سيمرغ نه جولانگه توست!!!

عرز خود مي بري و زحمت ما ميداري...
Iran, Islamic Republic of
هنوز خیلی بچه است که بخواد در مورد دکتر حداد نظر بده.
United States
این بنده خدا ...شده و بدنبال سوژه سازی و آلت دست شدن آن ور آبی ها شده . ..
این آقا اصلا الفبای سیاست را نمی دونه و فقط بدنبال چوب لای چرخ کار کشور و برنامه ها را بلده...

امیدواریم نمایندگان محترم در دوره جدید اعتبار نامه ایشان را تصویب نکنند.
Iran, Islamic Republic of
چند سال دیگه علی مطهری در کنار سروش وکدیور حضور پیدا خواهد کرد و به تخریب انقلاب می پردازد
مطهري مدرس زمانه است.
با درود وسلام به روح بلند استاد شهید مطهری ،می خواهم بگویم که باید به حق گفت که علی مطهری فرزند خلفی برای شهید مطهری است زیرا به تملق گویی و چاپلوسی عادت ندارد و با شجاعت تنها برای دفاع از ملت گام بر می دارد خداوند نگهدارش باشد همیشه حق را می گوید حال می خواهد به ضرر خود باشد
Iran, Islamic Republic of
چی بگم؟!
نون این آقا در گیر دادن به آدمهای بزرگتر از خودشه!
بابا ول کن دیگه
دیگه رای آوردی
Iran, Islamic Republic of
این آدم باحاشیه سازی زنده است .وگرنه به جز مقام آقازادگی چی داره ؟!البنه شاید اگه من هم بودم مجلس قبلی را که فامیلمون رئیسش بود را بیشتر میپسندیم .
ايشون شانسي كه آورد راي آوردنش بود حالا هم ميخواد از دامادشون حمايت بكنه اتفاقا بذارين حمايت كنه بهتره لاريجاني ميخواد رئيس جمهور بشه اونم بذارين بشه چه عيبي داره !!!!!!!!!!!!!!!!! مردمند كه بايد بهش راي بدن اونجا ديگه باهنر ومطهري وجود نداره كه بتونه براش لابي كنه راي بگيره راي لاريجاني همون رايي بود كه سال 84 آورد (حدود يه ميليون )