کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تخت گاز علی مطهری در تخریب حداد

27 ارديبهشت 1391 ساعت 8:49

در ادامه خط ویژه تخریب علیه حداد عادل، این بار علی مطهری در تخریب حداد عادل سنگ تمام گذاشت.


به گزارش جهان، علی مطهری در اظهاراتی که در سایت های طرف قرارداد روابط عمومی ... انعکاس بالایی یافت مدعی شد که در صورت ریاست حداد عادل بر مجلس نهم، مجلس ضعیف خواهد شد.

وی که در انتخابات مجلس نهم با اصلاح طلبان ائتلاف کرد و نتوانست در لیست جبهه متحد اصولگرایان قرار گیرد، با دفاع از طرح سئوال از رییس جمهور -که در نتیجه آن موجب وهن مجلس شد- این اقدام را افتخار بزرگ! مجلس هشتم دانست.

مطهری با حمله به مواضع مشاور رهبر انقلاب در دوران فتنه و همچنین با رد این جمله حداد عادل مبنی بر اینکه «باید مرز میان اصولگرایان و غیر اصولگرایان حفظ شود» گفت: من و دوستانم تصمیم داریم به فضل خدا در مجلس نهم فراکسیون صدای ملت را مرکب از نمایندگان مستقل و خوش فکر تأسیس کنیم و این تفکر را دنبال کنیم.

گفتنی است در لیست "صدای ملت" در انتخابات مجلس نهم که آقای مطهری سرلیستی آن را بر عهده داشتند تعدادی از اصلاح طلبان (محجوب، جلودارزاده) و افرادی همچون کاتوزیان و عباسپور حضور داشتند.

یک منبع آگاه در گفتگویی با اشاره به مصاحبه علی مطهری با منبعی که مشخص نیست، از تشکیل اتاق فرمان تخریب رسانه ای حداد عادل در روابط عمومی یکی از نهادها خبر داد و اظهارداشت: بدهی است که با ریاست حداد عادل بر مجلس این عده منافع خود را در خطر خواهند دید لذا بسیاری از رسانه های طرف قرارداد ایشان نیز مجبورند که علی رغم میل باطنی تبدیل به تریبونی برای تخریب حداد شوند.

مصاحبه اخیر علی مطهری انعکاس زیادی در رسانه های اصلاح طلب و حامی هاشمی و لاریجانی داشت.


کد مطلب: 223234

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/223234/تخت-گاز-علی-مطهری-تخریب-حداد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com